ΒΟΙΩΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ: η Βοιωτία με το "μάτι" της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς

Εγκυκλοπαίδεια ΒΟΙΩΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

wikiBK.jpg

Ελεύθερη ηλεκτρονική εγκυκλοπαίδεια για τη Βοιωτία σε πλατφόρμα wiki, που δεν απαιτεί ειδικές γνώσεις δημιουργίας ιστοσελίδων και καθιστά όλους ικανούς κοινωνούς και συμμέτοχους στο εγχείρημα δημιουργίας ενός εξειδικευμένου θεματικά ιστοτόπου.
Η Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς σας καλωσορίζει και σας προσκαλεί να συμμετάσχετε στον εμπλουτισμό της.
Αν βρήκατε κάποια σελίδα που σας ενδιαφέρει αλλά είναι ανεπαρκής, συμπληρώστε τη.
Αν θέλετε μία νέα σελίδα, δημιουργήστε τη.
Ακόμα και σελίδες για τη Βοιωτία από άλλα Wikis είναι καλοδεχούμενες αρκεί να το επιτρέπουν οι άδειες copyright τους.
Διαβάστε λοιπόν τις σχετικές οδηγίες και … καλό γράψιμο!

Βοιωτικά Γράμματα - Πολιτισμός

blogBG.jpg

Ιστολόγιο (blog) που επικεντρώνεται στην βοιωτική επικαιρότητα με ειδήσεις, σχόλια, παρουσιάσεις με θέμα τις Εκδηλώσεις, τις Τοπικές και Νέες Εκδόσεις, Συγγραφικές και Πολιτιστικές δραστηριότητες, Μαθητικές δραστηριότητες κλπ., όπως γίνονται αντιληπτά και καταγράφονται από ανθρώπους της Βιβλιοθήκης.

ΒΟΙΩΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ & Κοινωνικά Δίκτυα

Facebook Page: Σελίδα με σταχυολογημένες πολιτιστικές καi ιστορικές ειδήσεις και δραστηριότητες τόσο από τους δυο παραπάνω ιστοτόπους (wiki & blog) αλλά και από όλο το Διαδίκτυο. Επιλεγμένες από τους ανθρώπους της Βιβλιοθήκης αλλά και που δίνει τη δυνατότητα στους επισκέπτες για περισσότερη διαδραστικότητα, συμμετοχή και συν-δημιουργία περιεχομένου με σχετικές αναρτήσεις, σχόλια, αξιολογήσεις κλπ.