ΘΕΡΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 2020

ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ
ΘΕΡΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 2020

Σύμφωνα με την ΚΥΑ Αριθμ. ΔΙα/ΓΠ.οικ. 33465/2020 ΦΕΚ 2087/Β/30-5-2020 και μετά από τρίμηνη καραντίνα, η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας εναρμονίζεται με τις νέες οδηγίες και προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες και δεδομένα ως εξής:
Δευτέρα - Παρασκευή (Σάββατα και Απογεύματα κλειστά)
Ώρες προσέλευσης κοινού: καθημερινά 8.30 - 14.30
Παρακαλούμε για την προστασία και ασφάλεια όλων μας να τηρούνται οι συστάσεις των αρχών, των ειδικών και των υπαλλήλων, ώστε να συμβάλουμε όλοι μας στη δυνατή και απρόσκοπτη λειτουργία της Βιβλιοθήκης και την άρτια εξυπηρέτησή σας (χρήση αντισηπτικού και υγιεινή των χεριών στην είσοδο/έξοδο, τήρηση αποστάσεων 1,5 μέτρου, αποφυγή άμεσης επαφής προσωπικού και χρήστη, χρήση μάσκας και γαντιών όπου χρειάζεται κλπ.).

  • Αρχή με λειτουργία του Δανειστικού Τμήματος
    • Επιστροφές υλικού (βιβλίων κλπ.) (φύλαξή τους σε ειδικό χώρο - καραντίνα 72 ωρών)
    • Δανεισμός (κατόπιν τηλ. ραντεβού ή ένας-ένας κατά σειρά προτεραιότητας) - αυξάνεται το δικαίωμα δανεισμού για τα παιδιά ως προς τον αριθμό των βιβλίων έως 10 ανά άτομο
    • Έκδοση Κάρτας νέου μέλους μόνο με αποστολή ηλεκτρονικής αίτησης στο email moc.liamg|aidavilbil#moc.liamg|aidavilbil
  • Για άλλου είδους εξυπηρέτηση (επείγουσες περιπτώσεις, έρευνα κλπ.) μόνο κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού στο 22610.89970. Σε κάθε περίπτωση που είναι αναγκαία η πρόσβαση στα ράφια από τον χρήστη θα γίνεται μόνο με χρήση γαντιών και μάσκας.
  • Περιορισμός εισόδου στα 3 άτομα ανά όροφο (δεν συνεκτιμάται ο αριθμός των υπαλλήλων).
  • ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ: Αναγνωστήρια, Κέντρο Πληροφόρησης, Ασανσέρ, Χώροι υγιεινής (WC), Ξεναγήσεις, Ομάδες, Εκδηλώσεις.

Και φυσικά υπάρχει πάντα η δυνατότητα χρήσης όλων των υπηρεσιών που παρείχε η Υπηρεσία μας κατά το τρίμηνο της καραντίνας. Συγκεκριμένα:
☑️Περιηγηθείτε στον Κατάλογό μας https://liblivadia.openabekt.gr/
☑️Ανακαλύψτε την ψηφιακή μας συλλογή https://bit.ly/2LCOKI9
☑️Αναζητήστε, ανακαλύψτε, εντοπίστε ποια τα βιβλία της αρεσκείας σας, και κάντε κράτηση στο 22610.89970 (πρωινές ώρες)
☑️Τα μέλη της Ομάδα Φωτογραφίας της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς κάθε Τετάρτη παρόντα στο καθιερωμένο διαδικτυακό ραντεβού τους!