Από την παιδική μας συλλογή: "Βαρεμαρεστάν"

News » Από την παιδική μας συλλογή: "Βαρεμαρεστάν"
Posted on 28 Aug 2014 07:21

%CE%B2%CE%B1%CF%81%CE%B5%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%B5%CF%83%CF%84%CE%AC%CE%BD.jpg

Το νέο βιβλίο της Ιωάννας Μπουλντούμη με τον πρωτότυπο τίτλο «Βαρεμαρεστάν» από τις εκδόσεις Ψυχογιός αποτελεί πρεσβευτή της αξίας της φιλαναγνωσίας. Κατάλληλο για παιδιά 9-11 χρονών και «παιδιά» κάθε ηλικίας που λατρεύουν το χιούμορ, τις περιπέτειες, τις απρόβλεπτες ανατροπές και τη γρήγορη εξέλιξη της πλοκής.

Ένας συγγραφέας που έχει χάσει την έμπνευσή του καταλήγει, χωρίς τη θέλησή του, σε μία χώρα, το Βαρεμαρεστάν. Το όνομα αυτής όχι τυχαίο μια και πρόκειται για μία χώρα γεμάτη βιβλία που οι κάτοικοί της χρησιμοποιούν ….διαφορετικά από το συνηθισμένο!! Όπως για παράδειγμα… σαν βεντάλιες για να δροσίζονται, σαν δίσκους για να σερβίρουν το καφέ τους, σαν προσάναμμα για να ανάβουν το τζάκι και σε άλλες, άπειρες τέτοιες ……ενδιαφέρουσες χρήσεις! Για διάβασμα ούτε κουβέντα! Ο ήρωάς μας, βαθιά ερευνητικός και μέσα στην αγωνία του να ξανακερδίσει την χαμένη του έμπνευση, καλείται να λύσει το μυστήριο και να αποκαλύψει το ρόλο των ανθρώπων-κλειδιών: του Δημάρχου της χώρας και του ανθρώπου που προσφέρθηκε να τον φιλοξενήσει.

Αναμφίβολα, μέσα από το συγκεκριμένο βιβλίο, προωθείται η αξία της φιλαναγνωσίας καθώς και οι αναφορές στο Ρίτσο, το Νερούδα και τον Κομφούκιο ρίχνουν τους σπόρους για την επέκταση των πνευματικών οριζόντων των παιδιών μας!

by Ιωάννα Ζωγράφου, φιλόλογος

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

  • ΜΕΛΗ