ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΟΡΑ!

News » ΓΙΑΤΙ ΣΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΟΡΑ!
Posted on 18 Jul 2014 17:52

ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ.
Κατά την περσινή καλοκαιρινή εκστρατεία είχαμε στη βιβλιοθήκη μας εμψυχωτές/εθελοντές από το Κερατσίνι, τον Μπάμπη και τη Μαρία. Φέτος, την Έλλη από τη Βιβλιοθήκη των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα-Λιναρδάτου. Έβαλαν τη δική τους σφραγίδα, γνώση και σπιρτάδα
Ένα μεγάλο "ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ" από όλους μας: παιδιά, εθελοντές, υπαλλήλους, γονείς.

Photogallery από τη δράση "Χαρτογραφώντας αντίθετους κόσμους", 18/7/14, 2 συναντήσεις.

Η εμψυχώτρια Ελλη Τσαΐρη, από τη Βιβλιοθήκη των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα-Λιναρδάτου, διάβασε στα παιδιά ένα από τα καινούρια βιβλία μας «Το σκοτάδι φοβάται το Νικόλα» και υπό τους ήχους χαλαρωτικής μουσικής έκλεισαν τα μάτια και πλανήθηκαν στο σκοτάδι αλλά και στο χώρο αφού τους ζητήθηκε να βρουν αντικείμενα που είχαν δει στην προηγούμενη κατάσταση του φωτός! Οι εικόνες του φωτός και του σκοταδιού αποτυπώθηκαν σε χαρτί μέτρου και στη μεν 1η συνάντηση το πέρασμα από τη μια κατάσταση στην άλλη ήταν ένα κρεβάτι, στη 2η συνάντηση ήταν μια πύλη. Βοηθοί της Έλλης, η Μαρία-Χριστίνα Αθανασοπούλου και η Φωτεινή Παπαθανασίου.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΕΚΘΕΣΗ "ΑΡΙΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ | ΑΜΕΡΙΚΗ – ΡΩΣΙΑ: ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ" posted on 17 Sep 2019 08:08

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, ο Δήμος Λεβαδέων, το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης και ο σύλλογος «ΦΙΛΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ» συνδιοργανώνουν έκθεση με τίτλο:

ΑΡΙΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΑΜΕΡΙΚΗ – ΡΩΣΙΑ: ΙΣΟΠΑΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Στα εγκαίνια το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2019, στις 8 μμ., στο συνεδριακό κέντρο «Χρήστος Παλαιολόγος» στις Πηγές της Κρύας θα γίνει παρουσίαση των δύο παράλληλων βιβλίων, Στα εγκαίνια και στην παρουσίαση των βιβλίων που είναι η βάση της έκθεσης: «Η Αμερική σε 78 στροφές» και «Ρωσία ’98, Μετά το παραπέτασμα» καθώς και του έργου του φωτογράφου Άρι Γεωργίου, από τον ίδιο τον Άρι Γεωργίου − Αρχιτέκτονα − Φωτογράφο, και από τον Γιάννη Επαμεινώνδα − Διευθυντή του Πολιτιστικού Κέντρου Θεσσαλονίκης του ΜΙΕΤ και Επιμελητή της έκθεσης.
Θα είναι μαζί μας και ο Διονύση Καψάλης, Ποιητής - Διευθυντής του Μορφωτικού Ιδρύματος της Εθνικής Τραπέζης. (read more…)