Μια τάξη που ξέρει πολλά για τη Βιβλιοθήκη της πόλης της!

News » Μια τάξη που ξέρει πολλά για τη Βιβλιοθήκη της πόλης της!
Posted on 22 Jan 2014 10:56
Τα παιδιά της Ε' Τάξης του 9ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς που μας επισκέφτηκαν σήμερα, ξεχώρισαν για κάτι που συναντήσαμε για πρώτη φορά: Είχαν ξανάρθει ΟΛΑ στη Βιβλιοθήκη και η συντριπτική πλειοψηφία τους ήταν ήδη μέλη, και γνώριζαν πολλά! :)

Περιηγήθηκαν ξανά στους γνώριμους χώρους της Βιβλιοθήκης, διάβασαν, ξεφύλισσαν βιβλία, γνώρισαν και θαύμασαν το Media Lab, έμαθαν για τη γραφή Braille και τη χρήση της, ενώ οι ερωτήσεις τους έπεφταν βροχή, και μάλιστα έξυπνες και στοχευμένες!
Λίγο πριν αποχωρήσουν με τη συνοδό τους εκπαιδευτικό Τούλα Παναγιωτοπούλου, διασκέδασαν με τον "Mr Bean στη Βιβλιοθήκη", ενώ όσα παιδιά δεν ήταν μέλη γράφτηκαν, ενώ τα υπόλοιπα δανείστηκαν δεκάδες βιβλία.
Δεν ήταν μια επίσκεψη αγγαρεία ή "να περάσει η ώρα". Μπράβο στα παιδιά, στο σχολείο τους και στη δασκάλα τους!

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Κινηματογράφος για εφήβους posted on 19 Oct 2017 10:42

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς και το 3ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς διοργανώνουν προβολές για τους μαθητές του Σχολείου σε συνεργασία με την κινηματογραφική δράση «Petit Plan: Χτίζοντας γέφυρες». (read more…)