Μια τάξη που ξέρει πολλά για τη Βιβλιοθήκη της πόλης της!

News » Μια τάξη που ξέρει πολλά για τη Βιβλιοθήκη της πόλης της!
Posted on 22 Jan 2014 10:56
Τα παιδιά της Ε' Τάξης του 9ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς που μας επισκέφτηκαν σήμερα, ξεχώρισαν για κάτι που συναντήσαμε για πρώτη φορά: Είχαν ξανάρθει ΟΛΑ στη Βιβλιοθήκη και η συντριπτική πλειοψηφία τους ήταν ήδη μέλη, και γνώριζαν πολλά! :)

Περιηγήθηκαν ξανά στους γνώριμους χώρους της Βιβλιοθήκης, διάβασαν, ξεφύλισσαν βιβλία, γνώρισαν και θαύμασαν το Media Lab, έμαθαν για τη γραφή Braille και τη χρήση της, ενώ οι ερωτήσεις τους έπεφταν βροχή, και μάλιστα έξυπνες και στοχευμένες!
Λίγο πριν αποχωρήσουν με τη συνοδό τους εκπαιδευτικό Τούλα Παναγιωτοπούλου, διασκέδασαν με τον "Mr Bean στη Βιβλιοθήκη", ενώ όσα παιδιά δεν ήταν μέλη γράφτηκαν, ενώ τα υπόλοιπα δανείστηκαν δεκάδες βιβλία.
Δεν ήταν μια επίσκεψη αγγαρεία ή "να περάσει η ώρα". Μπράβο στα παιδιά, στο σχολείο τους και στη δασκάλα τους!

rating: 0+x

Add a New Comment

Latest Blog:

Νέα έκδοση του Στάθη Ασημάκη «Σύμμεικτα ΙΙ» posted on 17 May 2022 11:28

1.jpg

Το τελευταίο πόνημα του συντοπίτη συγγραφέα Στάθη Ασημάκη με τίτλο «Σύμμεικτα ΙΙ. (Διαβάζοντας τους άλλους)» κυκλοφόρησε πρόσφατα, διατίθεται δωρεάν κι αρθρώνεται σε 3 μέρη. Προλογίζεται από τον ίδιο τον συγγραφέα ως εξής: (read more…)