2014: Μετά τα «Τα παιδιά του Δράκου» ανανεώνεται το ραντεβού της Παιδικής Λέσχης Ανάγνωσης

News » 2014: Μετά τα «Τα παιδιά του Δράκου» ανανεώνεται το ραντεβού της Παιδικής Λέσχης Ανάγνωσης
Posted on 10 Jul 2014 22:55

«Τα παιδιά του Δράκου» της Μαρίας Σκιαδαρέση, ήταν το τελευταίο βιβλίο που διάβασαν τα παιδιά της «Παιδικής Λέσχης Ανάγνωσης» της Βιβλιοθήκης λίγο πριν το καλοκαίρι.

paidia-drakou.jpg

Μια εντυπωσιακή αφήγηση του μύθου για την ίδρυση της Θήβας. "Τα παιδιά του δράκου" ξεκινούν με την αρπαγή της Ευρώπης από τον Δία, την περιπετειώδη αναζήτησή της από τα αδέλφια της και τελειώνουν με την εγκατάσταση του γένους της στη Βοιωτία αφού διέσχισαν σχεδόν όλη την Ελλάδα.
. «… Λίγο μετά τη σπορά των δοντιών αρχίζουν να ξεπετιούνται από τη γη τόσοι άντρες όσα ήταν και τα δόντια του δράκου, δηλαδή εκατοντάδες. Είναι πανύψηλοι, φοβεροί στην όψη κι αρματωμένοι για πόλεμο…»

Η Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης διέκοψε τις δραστηριότητες της λόγω καλοκαιριού. Στο τελευταίο ραντεβού, 13-6-2014, τα παιδιά θυμήθηκαν, συζήτησαν και εκφράστηκαν εικαστικά για τα βιβλία που διάβασαν δημιουργώντας μια ομαδική αφίσα με θέμα το βιβλίο, η οποία και αναρτήθηκε σε χώρο της βιβλιοθήκης. Πριν αποχωρήσουν από το ζεστό και φιλόξενο χώρο της Βιβλιοθήκης αντάλλαξαν ευχές για «καλό καλοκαίρι» και ανανέωσαν το ραντεβού τους για το Φθινόπωρο.

Συντονίστρια της ομάδας η εκπαιδευτικός Νιαβή Βασιλική

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΟΜΑΔΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ-ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ 2019-2020 posted on 16 Oct 2019 12:51

Διαβάζουμε και ανανεώνουμε τον εαυτό μας. Τον μετράμε από την αρχή και τον διευρύνουμε. Κι αν κάποια διαβάσματα στοχεύουν κατευθείαν στο κέντρο της ύπαρξής μας; Κι αν κάποιες πνευματικές διαδρομές μειώνουν την απόσταση από το αινιγματικό συχνά είναι μας; Αξίζει να τις ακολουθήσουμε; (read more…)