ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ»

News » ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ»
Posted on 02 Jul 2014 11:49

Την Τρίτη 24 Ιουνίου 2014, στον 3ο όροφο της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα: «Εναλλακτικές Ομάδες Ανάγνωσης», για νέους/ες και εφήβους, το οποίο στόχευε σε μια διαφορετική προσέγγιση της λογοτεχνίας και συντόνισαν εθελόντριες ψυχολόγοι.

bibliotherapy2013-12014.jpg

Στην πρώτη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2013, οι μαθήτριες και οι μαθητές που συμμετείχαν από τα Γυμνάσια της Λιβαδειάς μοιράστηκαν σε τρεις ομάδες και στη συνέχεια αποφάσισαν για τον τρόπο λειτουργίας των ομάδων και τα βιβλία που θα προσεγγίσουν βιωματικά σε κάθε συνάντηση.

Από τότε κάθε ομάδα συναντήθηκε οκτώ (8) φορές και δόθηκε η δυνατότητα στους συμμετέχοντες να μιλήσουν και να εμβαθύνουν σε αρκετά από τα ζητήματα που απασχολούν σήμερα τους εφήβους και να λάβουν έγκυρες κι αξιόπιστες απαντήσεις από τις τρεις (3) έμπειρες ψυχολόγους.

Οι εντυπώσεις όλων των εμπλεκομένων (οργανωτών, συντονιστών και συμμετεχόντων) από το πρόγραμμα ήταν ιδιαίτερα θετικές και στην αποχαιρετιστήρια συνάντηση εκφράστηκε από όλους η επιθυμία να συνεχιστεί και την επόμενη σχολική χρονιά. Κατατέθηκαν μάλιστα ιδέες με σκοπό των εμπλουτισμό του προγράμματος με νέες δραστηριότητες, μεθόδους και μέσα.

Το πρόγραμμα οργανώθηκε από το Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων της ΔΔΕ Βοιωτίας και τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς. Ωστόσο την καρδιά του αποτέλεσαν οι τρεις ψυχολόγοι που συντόνισαν εθελοντικά, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, τις ομάδες:

  • η κα Καράλη Ελένη Ψυχολόγος, επιστημονικά υπεύθυνη της Εταιρείας Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ψυχικής Υγείας (ΕΠΑΨΥ) και
  • η κα Κιούση Δήμητρα Ψυχολόγος,
  • η κα Χαροκόπου Δήμητρα Ψυχολόγος, επιστημονικά υπεύθυνη του Ελληνικού Κέντρου Ψυχικής Υγιεινής & Ερευνών (ΕΚΕΨΥΕ),

τις οποίες και ευχαριστούμε ιδιαίτερα, καθώς χωρίς αυτές το πρόγραμμα δεν ήταν θα ήταν δυνατόν να υλοποιηθεί.

Ευχαριστίες επίσης οφείλουμε στο Επιμελητήριο Βοιωτίας, που ανέλαβε το κόστος αγοράς των 60 βιβλίων που ήταν απαραίτητα για να λειτουργήσουν οι ομάδες, καθώς και στην Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας, που κάλυψε μέρος των εξόδων υλοποίησης του προγράμματος.

Ραντεβού το Σεπτέμβριο.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΘΕΡΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 2019 posted on 24 Jun 2019 13:09

ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ
ΘΕΡΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 2019

ΣΑΝ ΔΕΣΜΗ ΑΠΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ
Σαν δέσμη από τριαντάφυλλα είδα το βράδυ αυτό.
Κάποια χρυσή, λεπτότατη
στους δρόμους ευωδιά.
Και στην καρδιά
αιφνίδια καλοσύνη.
Στα χέρια το παλτό,
στ’ ανεστραμμένο πρόσωπο η σελήνη.
Ηλεκτρισμένη από φιλήματα
θα ‘λεγες την ατμόσφαιρα.
Η σκέψις, τα ποιήματα,
βάρος περιττό.

Έχω κάτι σπασμένα φτερά.
Δεν ξέρω καν γιατί μας ήρθε
το καλοκαίρι αυτό.
Για ποιαν ανέλπιστη χαρά,
για ποιες αγάπες,
για ποιο ταξίδι ονειρευτό.

~Κώστας Καρυωτάκης (read more…)