ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ»

News » ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: «ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ»
Posted on 02 Jul 2014 11:49

Την Τρίτη 24 Ιουνίου 2014, στον 3ο όροφο της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα: «Εναλλακτικές Ομάδες Ανάγνωσης», για νέους/ες και εφήβους, το οποίο στόχευε σε μια διαφορετική προσέγγιση της λογοτεχνίας και συντόνισαν εθελόντριες ψυχολόγοι.

bibliotherapy2013-12014.jpg

Στην πρώτη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2013, οι μαθήτριες και οι μαθητές που συμμετείχαν από τα Γυμνάσια της Λιβαδειάς μοιράστηκαν σε τρεις ομάδες και στη συνέχεια αποφάσισαν για τον τρόπο λειτουργίας των ομάδων και τα βιβλία που θα προσεγγίσουν βιωματικά σε κάθε συνάντηση.

Από τότε κάθε ομάδα συναντήθηκε οκτώ (8) φορές και δόθηκε η δυνατότητα στους συμμετέχοντες να μιλήσουν και να εμβαθύνουν σε αρκετά από τα ζητήματα που απασχολούν σήμερα τους εφήβους και να λάβουν έγκυρες κι αξιόπιστες απαντήσεις από τις τρεις (3) έμπειρες ψυχολόγους.

Οι εντυπώσεις όλων των εμπλεκομένων (οργανωτών, συντονιστών και συμμετεχόντων) από το πρόγραμμα ήταν ιδιαίτερα θετικές και στην αποχαιρετιστήρια συνάντηση εκφράστηκε από όλους η επιθυμία να συνεχιστεί και την επόμενη σχολική χρονιά. Κατατέθηκαν μάλιστα ιδέες με σκοπό των εμπλουτισμό του προγράμματος με νέες δραστηριότητες, μεθόδους και μέσα.

Το πρόγραμμα οργανώθηκε από το Συμβουλευτικό Σταθμό Νέων της ΔΔΕ Βοιωτίας και τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς. Ωστόσο την καρδιά του αποτέλεσαν οι τρεις ψυχολόγοι που συντόνισαν εθελοντικά, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, τις ομάδες:

  • η κα Καράλη Ελένη Ψυχολόγος, επιστημονικά υπεύθυνη της Εταιρείας Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ψυχικής Υγείας (ΕΠΑΨΥ) και
  • η κα Κιούση Δήμητρα Ψυχολόγος,
  • η κα Χαροκόπου Δήμητρα Ψυχολόγος, επιστημονικά υπεύθυνη του Ελληνικού Κέντρου Ψυχικής Υγιεινής & Ερευνών (ΕΚΕΨΥΕ),

τις οποίες και ευχαριστούμε ιδιαίτερα, καθώς χωρίς αυτές το πρόγραμμα δεν ήταν θα ήταν δυνατόν να υλοποιηθεί.

Ευχαριστίες επίσης οφείλουμε στο Επιμελητήριο Βοιωτίας, που ανέλαβε το κόστος αγοράς των 60 βιβλίων που ήταν απαραίτητα για να λειτουργήσουν οι ομάδες, καθώς και στην Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας, που κάλυψε μέρος των εξόδων υλοποίησης του προγράμματος.

Ραντεβού το Σεπτέμβριο.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΘΗ ΑΣΗΜΑΚΗ posted on 28 May 2020 07:47

(read more…)