48 ώρες τη βδομάδα ανοικτή η Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς

News » 48 ώρες τη βδομάδα ανοικτή η Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς
Posted on 18 Jan 2014 18:13

Μετά το μικρό διάλειμμα λόγω των εργασιών για τη δημιουργία του Media Lab, όλες οι υπηρεσίες, παλαιές και νέες, της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς βρίσκονται και πάλι στη διάθεση του αναγνωστικού κοινού (από 9 Δεκεμβρίου 2013).

Σε μια Βιβλιοθήκη ανανεωμένη, με μοντέρνους και φιλόξενους χώρους, που με τη ανακαίνιση του ισογείου και τη δημιουργία του Media Lab, δίνει τη δυνατότητα στους νέους κάθε ηλικίας να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες που δίνουν οι νέες τεχνολογίες και οι διαδικτυακές εφαρμογές, να εκφραστούν, να αναπτύξουν δεξιότητες, να επεξεργαστούν ήχους και εικόνες, να συμμετάσχουν σε δημιουργικές δράσεις, να επικοινωνήσουν.
Φιλοδοξία μας είναι οι νέοι αυτοί χώροι του Media Lab να προωθήσουν τη μάθηση και την έρευνα, την καινοτομία, τη δημιουργικότητα, την κοινωνική δικτύωση σε φυσικό και διαδικτυακό περιβάλλον.

Και όλα αυτά συνάμα με ότι πρόσφερε ως τώρα ως κλασική Βιβλιοθήκη: μελέτη, έρευνα, αναζήτηση, ψηφιακό υλικό, περιοδικό, τύπο, πρόσβαση στο διαδίκτυο, ομάδες μελέτης, υπηρεσίες εξυπηρέτησης ΑμεΑ, δράσεις φιλαναγνωσίας για μικρούς και μεγάλους κλπ.

Με το άνοιγμα της Βιβλιοθήκης επανήλθε και το χειμερινό ωράριο που όλοι γνωρίζουμε, με συνολικά 48 ώρες τη βδομάδα στη διάθεση του κοινού:

Δευτέρα και Πέμπτη 8.30 πμ - 8.30 μμ
Τρίτη, Τετάρτη, Παρασκευή και Σάββατο 8.30 πμ - 2.30 μμ

rating: 0+x

Add a New Comment

Latest Blog:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ""Αναζητώντας ελπίδα" της Βασιλικής Αλαφογιάννη (11/11/2018) posted on 08 Nov 2018 13:34

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, η Εστία Μητέρας Λιβαδειάς και οι Εκδόσεις Φίλντισι παρουσιάζουν το βιβλίο της Βασιλικής Αλαφογιάνη «Αναζητώντας ελπίδα-Οδοιπορικό στα Ιεροσόλυμα και το όρος Σινά» στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της Εστίας Μητέρας (Φούλας Νικολάου & Ιερολοχιτών) την Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018 στις 6.30 μμ. (read more…)