ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1954 έως σήμερα

News » ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1954 έως σήμερα
Posted on 27 Jun 2014 05:49

Φέτος η Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς κλείνει 60 χρόνια προσφοράς στην τοπική κοινωνία και όχι μόνο. Με αφορμή αυτό το γεγονός παρακαλούμε όσους φίλους και συμπολίτες διαθέτουν προσωπικές φωτογραφίες που απεικονίζουν στιγμιότυπα και δράσεις, εντός ή εκτός των κτιρίων που στεγαζόταν η Βιβλιοθήκη από το 1954 μέχρι σήμερα, να μας τις δανείσουν και να μας επιτρέψουν αφού τις σκανάρουμε να τις εντάξουμε στη συλλογή μας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΣΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΑΣ :)

Θυμίζουμε ότι η Δημόσια Βιβλιοθήκη της πόλης μας ως τις αρχές του 1980 στεγαζόταν στο οίκημα της Βασιλικής Ανδ. Καζάζη στην Πλατεία Αθ. Διάκου, απέναντι από το Μητροπολιτικό Ναό. Το 1980 μεταφέρθηκε στο τότε νεόκτιστο κτίριο του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Λεβαδέων. Ενώ τον Ιούνιο του 2003 μεταστεγάστηκε και βρίσκεται μέχρι σήμερα, στο κτίριο, ιδιοκτησίας Ν. Καλογρηά, σε κεντρικό σημείο της πόλης, στην περιοχή του παλιού κινηματογράφου "Έρκυνα", Κάδμου 7 & Δαιδάλου.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ - Η τεχνική του Έρνεστ Χέμινγουεϊ (26/05/2017) posted on 23 May 2017 08:26

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας με την υποστήριξη του Συλλόγου «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» συνεχίζει το Αναλόγιο Διηγήματος που αυτή τη φορά είναι αφιερωμένο στο συγγραφέα Hernest Hemingway. (read more…)