3η Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς

News » 3η Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς
Posted on 04 Jun 2014 08:44

Για 3η συνεχόμενη χρονιά η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς διοργανώνει την Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας του Future Library.

Τίτλος της φετινής Εκστρατείας

"Ό,τι κι αν σκέφτεσαι σκέψου το αντίθετο.
Οι αντίθετοι κόσμοι συναντιούνται στις βιβλιοθήκες!
"

fb-banner.png

48 εκδηλώσεις περιμένουν τους μικρούς φίλους της Βιβλιοθήκης, όπου τα αντίθετα της κάθε ημέρας θα πυροδοτήσουν τον παιδικό νου να ανακαλύψει άγνωστους και ελκυστικούς κόσμους στα βιβλία αλλά και στον πραγματικό κόσμο, να τους φανταστεί και να τους δημιουργήσει με χίλιους δυο εκπληκτικούς και φανταστικούς τρόπους: χαρτογραφώντας, παίζοντας, διηγώντας, κάνοντας πειράματα, ζωγραφίζοντας, κατασκευάζοντας, χορεύοντας, ανταλλάσσοντας, ταξιδεύοντας νοερά ή μη….

Το «όμορφο» και το «άσχημο», το «ορθό» και το «ανάποδο», το «ψηλά» και το «χαμηλά», η «αρχή» και το «τέλος», η «ημέρα» και η «νύχτα», η «τάξη» και η «ακαταστασία», το «σωστό» και το «λάθος», η «καλημέρα» και η «καληνύχτα», το «ράβε» και το «ξήλωνε», το «πάνω» και το «κάτω», το «φως» και το «σκοτάδι», ο «ρυθμός» και η «αρρυθμία» και τόσες μα τόσες ακόμη αντίθετες έννοιες θα έχουν την τιμητική τους από 16 Ιουνίου μέχρι 3 Σεπτεμβρίου στην αίθουσα εκδηλώσεων της Βιβλιοθήκης, στο Καταλανικό Κάστρο, δίπλα στον ποταμό Έρκυνα, κι ακόμη παραπέρα!

Δείτε το πρόγραμμα επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο της Βιβλιοθήκης http://www.liblivadia.gr, και βοηθήστε τα παιδιά σας να δηλώσουν συμμετοχή (http://goo.gl/xAFg3D) στις δράσεις που επιθυμούν και τα συναρπάζουν.

Πληροφορίες: κ. Ελένη Μιμίκου (moc.liamg|uokimime#moc.liamg|uokimime | 2261089975), και κ. Ιουλία Βελέντζα (moc.liamg|aidavilbil#moc.liamg|aidavilbil | 2261089970), ώρες λειτουργίας της Βιβλιοθήκης.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΘΕΡΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 2019 posted on 24 Jun 2019 13:09

ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ
ΘΕΡΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 2019

ΣΑΝ ΔΕΣΜΗ ΑΠΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ
Σαν δέσμη από τριαντάφυλλα είδα το βράδυ αυτό.
Κάποια χρυσή, λεπτότατη
στους δρόμους ευωδιά.
Και στην καρδιά
αιφνίδια καλοσύνη.
Στα χέρια το παλτό,
στ’ ανεστραμμένο πρόσωπο η σελήνη.
Ηλεκτρισμένη από φιλήματα
θα ‘λεγες την ατμόσφαιρα.
Η σκέψις, τα ποιήματα,
βάρος περιττό.

Έχω κάτι σπασμένα φτερά.
Δεν ξέρω καν γιατί μας ήρθε
το καλοκαίρι αυτό.
Για ποιαν ανέλπιστη χαρά,
για ποιες αγάπες,
για ποιο ταξίδι ονειρευτό.

~Κώστας Καρυωτάκης (read more…)