3η Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς

News » 3η Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς
Posted on 04 Jun 2014 08:44

Για 3η συνεχόμενη χρονιά η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς διοργανώνει την Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας του Future Library.

Τίτλος της φετινής Εκστρατείας

"Ό,τι κι αν σκέφτεσαι σκέψου το αντίθετο.
Οι αντίθετοι κόσμοι συναντιούνται στις βιβλιοθήκες!
"

fb-banner.png

48 εκδηλώσεις περιμένουν τους μικρούς φίλους της Βιβλιοθήκης, όπου τα αντίθετα της κάθε ημέρας θα πυροδοτήσουν τον παιδικό νου να ανακαλύψει άγνωστους και ελκυστικούς κόσμους στα βιβλία αλλά και στον πραγματικό κόσμο, να τους φανταστεί και να τους δημιουργήσει με χίλιους δυο εκπληκτικούς και φανταστικούς τρόπους: χαρτογραφώντας, παίζοντας, διηγώντας, κάνοντας πειράματα, ζωγραφίζοντας, κατασκευάζοντας, χορεύοντας, ανταλλάσσοντας, ταξιδεύοντας νοερά ή μη….

Το «όμορφο» και το «άσχημο», το «ορθό» και το «ανάποδο», το «ψηλά» και το «χαμηλά», η «αρχή» και το «τέλος», η «ημέρα» και η «νύχτα», η «τάξη» και η «ακαταστασία», το «σωστό» και το «λάθος», η «καλημέρα» και η «καληνύχτα», το «ράβε» και το «ξήλωνε», το «πάνω» και το «κάτω», το «φως» και το «σκοτάδι», ο «ρυθμός» και η «αρρυθμία» και τόσες μα τόσες ακόμη αντίθετες έννοιες θα έχουν την τιμητική τους από 16 Ιουνίου μέχρι 3 Σεπτεμβρίου στην αίθουσα εκδηλώσεων της Βιβλιοθήκης, στο Καταλανικό Κάστρο, δίπλα στον ποταμό Έρκυνα, κι ακόμη παραπέρα!

Δείτε το πρόγραμμα επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο της Βιβλιοθήκης http://www.liblivadia.gr, και βοηθήστε τα παιδιά σας να δηλώσουν συμμετοχή (http://goo.gl/xAFg3D) στις δράσεις που επιθυμούν και τα συναρπάζουν.

Πληροφορίες: κ. Ελένη Μιμίκου (moc.liamg|uokimime#moc.liamg|uokimime | 2261089975), και κ. Ιουλία Βελέντζα (moc.liamg|aidavilbil#moc.liamg|aidavilbil | 2261089970), ώρες λειτουργίας της Βιβλιοθήκης.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Συντονίζει ο Λεωνίδας Διαμαντής. (read more…)