2014: «Ο ευγενικός βασιλιάς» στην Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης

News » 2014: «Ο ευγενικός βασιλιάς» στην Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης
Posted on 28 May 2014 21:08

Με μεγάλο ενθουσιασμό συνεχίζονται οι συναντήσεις των παιδιών της Παιδικής Λέσχης Ανάγνωσης στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς. Την Παρασκευή 9 Μαΐου 2014 και με εμψυχώτρια την εκπαιδευτικό Βασιλική Νιαβή, τα παιδιά συζήτησαν, δραματοποίησαν και απέδωσαν εικαστικά το βιβλίο της Ουρανίας Τουτουντζή «Ο ευγενικός βασιλιάς».

b166177.jpg

«Στα δώδεκα του χρόνια, ο Κόδρος θαυμάζει τους λαμπρούς ήρωες που έζησαν πριν από εκείνον: τον Ηρακλή, τον Ιάσονα, το Θησέα…
Ένα μεσημέρι θα αποκοιμηθεί μέσα στο δάσος και θα ξυπνήσει την ώρα που ο ήλιος δύει. Μην μπορώντας να βρει το δρόμο της επιστροφής, θα αναγκαστεί να περάσει ολόκληρη τη νύχτα δίπλα σε μια πηγή, κάτω από την πανσέληνο. Άκουσε το νερό της πηγής να του λέει να μη φοβάται γιατί ήταν ανάμεσα σε φίλους, τα πουλιά που είχαν κοιμηθεί, τα ελάφια που είχαν κρυφτεί στις φωλιές τους, ….και ο φόβος του έφυγε σιγά σιγά.
Εκεί, στο δάσος, θα πάρει το μεγαλύτερο μάθημα της ζωής του, ότι ήρωας είναι αυτός που νικά το χειρότερο εχθρό: το φόβο.
Χρόνια αργότερα, βασιλιάς πια, ο Κόδρος θα σταθεί ισάξιος των ηρώων που πάντοτε θαύμαζε θυσιάζοντας τη ζωή του για τη σωτηρία της Αθήνας..

Μέσα από την αφήγηση του δωδεκάχρονου Κόδρου, τα παιδιά γνώρισαν ιστορικά γεγονότα, τα ήθη και τις αντιλήψεις της αρχαίας Ελλάδας, ενώ χάρη στην πλοκή και στην περιπέτεια έδειξαν αμείωτο ενδιαφέρον για τα όσα συνέβαιναν στον ήρωα που, αν και υπήρξε ιστορικό πρόσωπο, πάνω απ' όλα ήταν ένας συνομήλικος τους που απλώς έζησε σε άλλη εποχή…

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Συντονίζει ο Λεωνίδας Διαμαντής. (read more…)