"Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΕ ΛΙΓΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ"

News » "Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΕ ΛΙΓΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ"
Posted on 12 Oct 2022 07:11

Ευχαριστούμε θερμά την Έλενα Μπρούμη-Χρυσοπούλου για τη δωρεά ενός αντιτύπου της όμορφης ποιητικής της συλλογής "Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΕ ΛΙΓΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ" (εκδ. Φιλιππότης, 1982 - εξαντλημένο). Η χαρά μας είναι διπλή γιατί ανακαλύπτουμε ότι προλογίζει την έκδοση η δική μας αξέχαστη Λιλίκα Νάκου!

🟥 Λίγα λόγια για τα τραγούδια της Έλενας Χρυσοπούλου [από τη Λιλίκα Νάκου]
Σήμερα χρειάζεται κουράγιο να γράψεις ποιήματα πού να είναι καταληπτά και να τα δημοσιεύσεις. Να τα διαβάζει ό άνθρωπος, να γαληνεύει και να χαίρεται η ψυχή του. Για να είσαι τής μόδας πρέπει να γράφεις γρίφους. Να σπάει ό αναγνώστης το κεφάλι του, να βρει τί θέλει να πει ο ποιητής.
Μαθημένοι λοιπόν να διαβάζουμε ακαταλαβίστικα ποιήματα, ξαφνιάζεται ο αναγνώστης να διαβάσει τα τραγούδια της Έλενας Χρυσοπούλου. Είναι σαν να μπαίνει από το παράθυρο μια δροσερή πνοή.
«Η ζωή μου σε λίγα τραγούδια» μας φέρνει μήνυμα χαράς κι ελπίδας. Σε μια τέτοια εποχή αποπνικτικού ρεαλισμού μας φέρνει κοντά στη φύση, από την οποία έχουμε απομακρυνθεί. Μας φέρνει την ευωδιά και την αγνότητα μιας ωραίας ψυχής.
Ο αληθινός ρόλος, νομίζω, του ποιητή είναι να μας τραβά από την καθημερινότητα και τα άγχη που δημιουργούμε. Η Έλενα Χρυσοπούλου μας θυμίζει ότι η χαρά της ζωής μπορεί να βρίσκεται, άμα ξέρεις να κοιτάς, στην κίτρινη μαργαρίτα που είναι σαν σταγόνα ήλιου στην αυλή γιομάτη χορτάρια. Κάθε τι στη φύση για την Έλενα είναι, πώς να πούμε, ένα μικρό θαύμα. Φτάνει να ξέρουμε να το δούμε και να το ανακαλύψουμε. Τίποτα δεν την αφήνει ασυγκίνητη γι’ αυτό και τα τραγούδια της μάς γίνονται ευθύς αγαπητά.
Να της πούμε ένα ευχαριστώ για το δώρο που μας έκανε, είναι λίγο. Απλώς θα της πούμε ένα εύγε για την τόλμη της και για το ωραίο τάλαντό της.

%CE%9C%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%9C%CE%97_%CE%A6%CE%B8%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CF%80%CF%89%CF%81%CE%BF.png

Το βιβλίο στον Κατάλογό μας: Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΕ ΛΙΓΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog: