«Όλα μας οδηγούν στο Δίστομο», 5 Ιουνίου 2022 7 μμ.

News » «Όλα μας οδηγούν στο Δίστομο», 5 Ιουνίου 2022 7 μμ.
Posted on 04 Jun 2022 17:50

Το απόγευμα της Κυριακής 5 Ιουνίου
«Όλα μας οδηγούν στο Δίστομο»
Παρουσίαση του νεανικού βιβλίου της Κατερίνας Δημόκα με τίτλο "Δύο στόματα" και συναυλία του τραγουδοποιού Σταύρου Σιόλα
.

Η εκδήλωση περιλαμβάνει δύο μέρη:
  1. Παρουσίαση του νεανικού βιβλίου Δύο στόματα της Κατερίνας Δημόκα στις 19:00, στην αίθουσα προβολών του Μουσείου Θυμάτων Ναζισμού Διστόμου. Το βιβλίο απευθύνεται σε παιδιά των τελευταίων τάξεων του Δημοτικού και εφήβους και πραγματεύεται τη μνήμη και το τραύμα της Σφαγής του Διστόμου εστιάζοντας στο πρόσωπο του θύτη και των απογόνων του, με ισχυρές αναφορές στον μύθο του Οιδίποδα. Εκτός από τη συγγραφέα για το βιβλίο θα μιλήσουν ο Γιώργος Χ. Θεοχάρης, λογοτέχνης και εκδότης, η Μαριάννα Κουμαριανού, συγγραφέας και εκπαιδευτικός και η Αμαλία Παπαϊωάννου, αρχαιολόγος και επιμελήτρια του Μουσείου Θυμάτων Ναζισμού, ενώ τη συζήτηση συντονίζει ο Λεωνίδας Διαμαντής, Διευθυντής της Δημόσιας Κεντρικής ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ.
  2. Συναυλία του Σταύρου Σιόλα στις 21:00, στο Προαύλιο των Μουσείων. Ο γνωστός τραγουδοποιός μέσα από την ερμηνεία των τραγουδιών και την ανάγνωση αποσπασμάτων του βιβλίου της Κατερίνα Δημόκα θα παρουσιάσει στο κοινό τους λόγους που τον οδήγησαν στο Δίστομο, στο προαύλιο του Μουσείου Θυμάτων Ναζισμού.

Η εκδήλωση πραγματοποιείται σε συνεργασία του Δήμου Διστόμου Αράχοβας Αντίκυρας με την Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, το βιβλιοπωλείο Μαίανδρος Αγόρω Ρουσάκη και τις εκδόσεις Μεταίχμιο, στο πλαίσιο των Επετειακών Εκδηλώσεων Μνήμης της Σφαγής του Διστόμου.

111.jpg

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

  • ΜΕΛΗ