2014: Βιωματικά Σεμινάρια Φωτογραφίας: Μετά την επάνοδο...

News » 2014: Βιωματικά Σεμινάρια Φωτογραφίας: Μετά την επάνοδο…
Posted on 13 May 2014 08:08

Με την επάνοδο από την μεγάλη διακοπή (πολύ μεγάλη λόγω των εορτών του Πάσχα) − σιωπή ας δούμε «τι βρήκαμε».

Το σημαντικότερο είναι η «λαχτάρα» για την επανάληψη των μαθημάτων, που εκφράστηκε μεν με λόγια χαράς αλλά ήταν φανερή και από την αθρόα προσέλευση (για μια ακόμη φορά).
Εκείνο που έκανε δε ιδιαίτερη εντύπωση και στα δυο γκρουπ, είναι πως δεν θέλαμε να τελειώσει το μάθημα!

Όσο για το μάθημα, ολοκληρώσαμε την Ενότητα 2 «Αισθητική της Φωτογραφίας» με τα τρία τελευταία θέματα: «Το Φόντο», «Το Χρώμα» και «Τα Βασικά στοιχεία της σύνθεσης».

Συζητήσαμε επίσης για το θέμα της Έκθεσης που θα πραγματοποιηθεί το Σεπτέμβρη, και αρχίσαμε να συζητάμε για τις «τεχνικές και πρακτικές» φωτογράφισης στην «Καλλιτεχνική Φωτογραφία».

Τα μαθήματα θα συνεχισθούν μέχρι τις 5 Ιουνίου (με μετάθεση του μαθήματος της Πέμπτης της 1ης Μαΐου) με την εισαγωγή στη «Ιστορία της Φωτογραφίας».

Δαμιανός Μωραΐτης

rating: 0+x

Add a New Comment

Latest Blog:

Νέα έκδοση του Στάθη Ασημάκη «Σύμμεικτα ΙΙ» posted on 17 May 2022 11:28

1.jpg

Το τελευταίο πόνημα του συντοπίτη συγγραφέα Στάθη Ασημάκη με τίτλο «Σύμμεικτα ΙΙ. (Διαβάζοντας τους άλλους)» κυκλοφόρησε πρόσφατα, διατίθεται δωρεάν κι αρθρώνεται σε 3 μέρη. Προλογίζεται από τον ίδιο τον συγγραφέα ως εξής: (read more…)