Η ΒΙΒΛΙΟΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ: 21+1 ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΟΥΝ για το 1821

News » Η ΒΙΒΛΙΟΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ: 21+1 ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΟΥΝ για το 1821
Posted on 24 Mar 2021 11:42

Γράφει η Κατερίνα Δημόκα

2021-03-24_13-29-34.jpg

Μεγάλη η επέτειος. Δονεί τη συνείδηση. Η νεοελληνική ιστορία μετρά τις ελεύθερες ανάσες της από τότε που οι αγωνιστές του ’21 ορκίστηκαν με τον βαρύ λόγο “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ”! Το ζεύγμα απροκάλυπτο: Ζωή ίσον Ελευθερία· κάθε ενδιάμεσο απορρίπτεται.

Η εκδοτική παραγωγή μας από μήνες συμπορεύεται με τη συγκυρία της 200ης επετείου, προτείνοντας μία πληθώρα δελεαστικών βιβλίων που φωτίζουν πλευρές της Εθνεγερσίας. (Στο ηλεκτρ. περ. DIASTIXO δείτε ένα φάσμα παιδικών, ενήλικων κι υπεράνω ηλικίας έργων για το 1821).

Εμείς πάντως για βιβλιοαγκαλιά του Μάρτη επιλέξαμε (μεταξύ πολλών αξιόλογων έργων) το άρτιο αισθητικά βιβλίο των εκδ. Παπαδόπουλος: “21+1 ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΓΡΑΦΟΥΝ, ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΟΥΝ για το 1821”, με επιμέλεια των Μαρίζας Ντεκάστρο και Ελένης Σβορώνου. Προτιμήσαμε ένα έργο για τρυφερά χέρια και απαλούς όνυχας, επιζητώντας την ανάμιξη του νέου αίματος στις μυστηριακές συνταγές της φυλής μας!
20 συγγραφείς, 2 κομίστες κι άλλοι τόσοι εικονογράφοι φέρνουν το 1821 στο 2021, θυμούνται γεγονότα και μορφές ή επινοούν στιγμές. Διαφορετικά ύφη, ευσύνοπτος λόγος, φυσική γλώσσα, ανοιχτή στο σημερινό παιδί. Το βιβλίο δε διδάσκει. Συναίσθημα και φρόνημα χαϊδεύει. Είναι συλλογικό. Πολυφωνικό, όσες οι κραυγές για λευτεριά. Πολυσχιδές, όπως και η Επανάσταση. Πολυχρωματικό σαν το γιορτάσι ενός λαού που έκανε τον Αγώνα πανηγύρι.

21+1 ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΟΥΝ για το 1821
ISBN978-960-484-618-4
Έγραψαν: Άγγελος Αγγέλου & Έμη Σίνη, Κυριάκος Αθανασιάδης, Μιράντα Βατικιώτη, Βησσαρία Ζορμπά-Ραμμοπούλου, Βαγγέλης Ηλιόπουλος, Ελένη Κατσαμά, Άννα Κοντολέων, Θοδωρής Κούκιας, Πολυχρόνης Κουτσάκης, Λίλη Λαμπρέλλη, Λίνα Λυχναρά, Φίλιππος Μανδηλαράς, Μαρίζα Ντεκάστρο, Αλέξια Οθωναίου, Μαρία Παπαγιάννη, Θοδωρής Παπαϊωάννου, Κωνσταντίνος Πατσαρός, Εύη Πίνη, Ελένη Σβορώνου, Πάνος Τσερόλας, Πάνος Χριστοδούλου.

ΣΗΜ: Οι συγγραφείς δώρησαν τις αμοιβές τους στο Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού.

Εικονογράφησαν: Δημήτρης Αναστασίου, Ευαγγελία Γουτιάνου, Βασίλης Γρίβας, Γιώργος Δημητρίου, Αλεξία Ευσταθοπούλου, Μάρω Κατσίκα, Κέλλυ Ματαθία-Κόβο, Χρήστος Κούρτογλου, Αλέξης Κυριτσόπουλος, Στέλιος Λιβανός, Little polkadot., Άνα Μάτεγιτς, Πέτρος Μπουλούμπασης, Αλέξια Οθωναίου, Θανάσης Πέτρου, Axιλλέας Ραζής, Βασίλης Σελιμάς, Ντανιέλα Σταματιάδη, Zafouko Yamamoto, Φίλιππος Φωτιάδης, Κατερίνα Χαδουλού, Χρύσω Χαραλάμπους.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Δηλώσεις συμμετοχής: https://bit.ly/3fqqsBb

ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΕΣ:
- ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ
- Ομάδα Φωτογραφίας της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: τηλ. 2261029617 & 6934312101 (κ. Δαμιανός Μωραΐτης) (read more…)