Εργαστήρι αφιερωμένο στη μαγεία των άστρων (26/5/14)

News » Εργαστήρι αφιερωμένο στη μαγεία των άστρων (26/5/14)
Posted on 03 May 2014 19:23

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς σε συνεργασία με την Ομάδα "Δημιουργική Εκπαίδευση" καλεί τους εφήβους της πόλης της Λιβαδειάς σε ένα εργαστήρι αφιερωμένο στην μαγεία των άστρων, τη Δευτέρα 26 Μαΐου 2014 από τις 6.30 έως τις 10.00 μμ.
Στο Media Lab και στον 3ο όροφο της Βιβλιοθήκης.

afisa.JPG

Το πρόγραμμα ¨Εργαστήρι Αστρονομίας” είναι μια Ευρωπαϊκά επιχορηγούμενη πρωτοβουλία μέσω του προγράμματος “Νέα Γενιά σε Δράση”. Στόχος της είναι να δώσει σε παιδιά και εφήβους τη δυνατότητα να πάρουν ερεθίσματα και εμπειρίες που αποσκοπούν στην υψηλότερη και ποιοτικότερη τους μόρφωση και που δεν θα μπορούσαν να τις πάρουν με άλλο τρόπο.

Το θέμα μας, που είναι η φυσική των άστρων, είναι ένα αντικείμενο που για να το γνωρίσεις, θα πρέπει να κατανοήσεις την λογική του ότι κάθε συμβάν στη φύση έχει μια φυσική αιτία και καθετί που καταλαβαίνουμε με τις αισθήσεις μας έχει μια φυσική εξήγηση. Αυτά τα στοιχεία είναι που μαγνητίζουν όλο το φάσμα των ανθρώπων και ουσιαστικά δημιουργούν μια γέφυρα μεταξύ των παιδιών- εφήβων και της σχολικής τους εκπαίδευσης.

Το πρόγραμμα αναλυτικά:

  • Επεξήγηση ουράνιων φαινομένων μέσω πειραματικών διατάξεων-μοντέλων κ.ά.
  • Επίδειξη και χειρισμός τηλεσκοπίου
  • Παρατήρηση ηλίου (ηλιακών κηλίδων κα.)
  • Κατασκευή χειροτεχνιών: ατομικό ισημερινό ηλιακό ρολόι / επιπεδόσφαιρο (χάρτης νυχτερινού ουρανού)
  • Απεικόνιση αστερισμών - Αφήγηση Μυθολογιών
  • Ουρανογραφία με Laser pointer / Παρατήρηση με τηλεσκόπιο / Αστροφωτογράφιση

Λίγα λόγια για την Ομάδα Δημιουργική Εκπαίδευση

de.jpg

Η άτυπη ομάδα “Δημιουργική εκπαίδευση” απαρτίζεται από εμψυχωτές και εκπαιδευτικούς που έχουν πάνω από δεκαετή εμπειρία σε δράσεις κοινωνικής ένταξης νέων με προβληματικό παρελθόν. Είτε μέσω εθελοντικής προσφοράς σε ΜΚΟ είτε μέσω της εκπαίδευσης με την ιδιότητα του εκπαιδευτικού στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Από αυτή την εμπειρία μας συνειδητοποίησαν ότι χρησιμοποιώντας το θεωρητικό υπόβαθρο της τυπικής μάθησης στο τομέα της θετικής/αναλυτικής σκέψης και μέσω μεθόδων που χρησιμοποιούνται στην μη-τυπική μάθηση θα μπορούσαν να ενθαρρύνουν παιδιά και εφήβους να ενδιαφερθούν και να αποκτήσουν μια αγάπη για ένα αντικείμενο που μέσω της στείρα εκπαιδευτικής διαδικασίας δεν θα μπορούσαν να αποκτήσουν.

Έτσι αποφάσισαν να δημιουργήσουν την ομάδα “Δημιουργική Εκπαίδευση” με σκοπό να προσφέρουν σε νέους που έχουν ανάγκη, μια πληθώρα γνώσεων και δεξιοτήτων χρησιμοποιώντας πρωτοποριακές ιδέες και εφαρμογές, αναγκαίες για κάποιον που δουλεύει με παιδιά και εφήβους.

Πληροφορίες - Δήλωση Συμμετοχής:

Χορηγός επικοινωνίας

small.jpg

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog: