Η Αθήνα με το φακό του Bernard Plossu

News » Η Αθήνα με το φακό του Bernard Plossu
Posted on 03 Jul 2020 10:47

ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ 2019-2020

«Η Αθήνα με το φακό του Bernard Plossu»

O Bernard Plossu γεννήθηκε το 1945 στο Βιετνάμ και ζει στη Γαλλία. Ο Bernard Plossu ταξίδευε αδιάκοπα και δημιούργησε μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα σχολή. Φωτογραφίζει συστηματικά απ' τις αρχές του '60, με μηχανή Nikon και φακό 50mm αποκλειστικά.
O Bernard Plossu κατά τη διάρκεια της δεκαετίας 1988 – 1999 ταξίδεψε στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τα Δωδεκάνησα. Τις φωτογραφίες από την Αθήνα περιλαμβάνει το βιβλίο που παρουσιάζουμε εδώ.
Έχει πει: «Η ποίηση είναι μια υπόγεια μορφή αγώνα που συμβάλλει να αλλάξουν τα πράγματα, να βελτιώσουν την ανθρώπινη κατάσταση, τον πολιτισμό και το περιβάλλον».
Η συμβουλή του προς νέους φωτογράφους είναι: «Πρέπει να είσαι ο εαυτός σου και να έχεις πίστη και ελπίδα. Τότε οι φωτογραφίες θα είναι καλές και οι καλές φωτογραφίες πάντα αναγνωρίζονται».

Η Ομάδα Φωτογραφίας της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς πραγματοποίησε την καθιερωμένη της διαδικτυακή συνάντησή, την Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020.
Στο 1ο μέρος της συνάντησης παρουσιάστηκε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα από το Φωτογραφικό βιβλίο «Η Αθήνα με το φακό του Bernard Plossu».
Στο 2ο μέρος παρουσιάστηκαν και σχολιάστηκαν φωτογραφίες των μελών που παρουσίασε ο καθένας από τον υπολογιστή του.
Παρουσίαση Δαμιανός Μωραΐτης, στο πλαίσιο των σεμιναρίων της Ομάδας Φωτογραφίας της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λεβαδείας, 2019-2020.

🌐 Πηγή: Κατάλογος της Βιβλιοθήκης

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

  • ΜΕΛΗ