2014: "Μαγικά μαξιλάρια" για την Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης!

News » 2014: "Μαγικά μαξιλάρια" για την Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης!
Posted on 29 Apr 2014 10:45

Τα «μαγικά μαξιλάρια», μια από τις αριστουργηματικές ιστορίες του κορυφαίου Έλληνα παραμυθά Ευγένιου Τριβιζά, διάβασαν και συζήτησαν τα παιδιά της Παιδικής Λέσχης Ανάγνωσης της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς την Παρασκευή 11 Απριλίου 2014.

Στη μυθική Ουρανούπολη ένας άπληστος άρχοντας, ο Απαρτίλαος, με ένα μαύρο φτερό, με ένα χρυσό τηλεσκόπιο και με 12 χρυσές κορώνες, απαγορεύει στους υπηκόους του κάθε χαρά, κάθε ξεφάντωμα και μαζί κάθε απόπειρα αντίστασης. Με τη βοήθεια της επιστήμης, της μαγείας και των θεσμικών οργάνων καταστολής, ο τύραννος θα καταργήσει τις αργίες, τα παιδικά πάρτι και τον λόξυγκα, αλλά και θα ποινικοποιήσει τα όνειρα! Για να επιτύχει μάλιστα τον τελευταίο στόχο, μοιράζει στους πολίτες της χώρας «μαγικά μαξιλάρια», φτιαγμένα ειδικά για να γεννούν στον ύπνο φοβερούς εφιάλτες! Έτσι κάθε διαφυγή από το κλίμα της καταπίεσης και κάθε ελπίδα απελευθέρωσης από τον ζυγό μοιάζει πια ολοκληρωτικά χαμένη.

Όμως εκεί που όλα φαίνονται χαμένα στο σχολείο αυτής της χώρας, γεννιέται μια μικρή σπίθα αντίστασης: ένας δάσκαλος, ο κ. Αντώνης, με τους μαθητές του θα δώσουν τη λύση για να σωθεί η χώρα… Στο σχολείο θα φτιάξουν «μαγικά μαξιλάρια» που θα γεννούν όνειρα με αισιόδοξα μηνύματα και που θα προκαλούν την ανάγκη σε όλους τους κατοίκους αυτής της χώρας να πάρουν τα πράγματα στα χέρια τους και να διώξουν τον Απαρτίλαο και τους μυστικοσυμβούλους του!

Ωφέλιμο και ελπιδοφόρο εκτιμάται το μήνυμα του βιβλίου για όσους αναρωτιούνται, παιδιά και ενήλικες, πώς μπορούν να ξεφύγουν από την καταπίεση των «Απαρτίλαων» που μας κυβερνούν.

Οι δραστηριότητες της ομάδας είναι ποικίλες. Μία από αυτές, που απασχόλησε ευχάριστα τα παιδιά, ήταν η δημιουργία του «μαγικού μαξιλαριού της Βιβλιοθήκης». Το μαξιλάρι γέμισε με ζωγραφιές, ευχές, πολύχρωμες κορδέλες και ό,τι καλό έφεραν τα παιδιά. Το μαγικό μαξιλάρι το χάρισαν οι νεαροί αναγνώστες στη Βιβλιοθήκη με τις ευχές τους για πολλές επιτυχίες.

Εμψυχώτρια η εκπ/κός Νιαβή Βασιλική.

rating: 0+x

Add a New Comment

Latest Blog:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ""Αναζητώντας ελπίδα" της Βασιλικής Αλαφογιάννη (11/11/2018) posted on 08 Nov 2018 13:34

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, η Εστία Μητέρας Λιβαδειάς και οι Εκδόσεις Φίλντισι παρουσιάζουν το βιβλίο της Βασιλικής Αλαφογιάνη «Αναζητώντας ελπίδα-Οδοιπορικό στα Ιεροσόλυμα και το όρος Σινά» στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της Εστίας Μητέρας (Φούλας Νικολάου & Ιερολοχιτών) την Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018 στις 6.30 μμ. (read more…)