ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

News » ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Posted on 26 Mar 2020 08:57
Λαμβάνοντας υπόψη τις τελευταίες εξελίξεις σε σχέση με τον κορωνοϊό αλλά και τις τελευταίες οδηγίες προστασίας, αναβάλλονται μέχρι νεωτέρας όλες οι δράσεις της Βιβλιοθήκης (μαθήματα φιλοσοφίας, μαθήματα φωτογραφίας, Ομάδες ανάγνωσης, εκπαιδευτικά προγράμματα κλπ.).
Επίσης, η Βιβλιοθήκη θα παραμείνει κλειστή για το αναγνωστικό κοινό μέχρι και την Παρασκευή 10/04/2020, σύμφωνα με τις εντολές του Υπουργείου Παιδείας.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Νέα έκδοση φωτογραφικού λευκώματος "Ανάγνωση − Βιβλίο − Βιβλιοθήκη" posted on 25 May 2020 09:40

VivlioAnagnosiVivliothiki.jpg

Η έκθεση φωτογραφίας «Ανάγνωση − Βιβλίο − Βιβλιοθήκη», ήταν - και είναι - μια προσπάθεια των μελών της Ομάδας Φωτογραφίας της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, να αναδείξουν τη θεμελιακή ανάγκη - αξία της ανάγνωσης ως προσωπικής διαδικασίας, και την αξία της ύπαρξης του έντυπου βιβλίου, όχι μόνο ως περιεχομένου αλλά και ως αντικειμένου (αξία ιστορική, συλλεκτική, χρηστική κλπ). Τα μέλη που συμμετείχαμε στην ομώνυμη έκθεση, πάνω απ' όλα θελήσαμε να καταγράψουμε την ξεχωριστή αξία και την αναγκαιότητα μιας βιβλιοθήκης, δημόσιας αλλά και ιδιωτικής. Μια ιδιωτική βιβλιοθήκη αντανακλά και αντανακλάται στην προσωπικότητα του "κατέχοντος". Μια Δημόσια Βιβλιοθήκη, μέσα από την ολότητα των δράσεων της, αντανακλά και αντανακλάται στην "προσωπικότητα" της πόλης, μα και στην προσωπικότητα του καθένα μας ξεχωριστά.
Έτσι οι Ομάδες Φωτογραφίας της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, αποφάσισαν, το 2016, να αφιερώσουν την έκθεσή τους, «στη Βιβλιοθήκη μας». Το θέμα που επιλέξαμε ήταν «Ανάγνωση − Βιβλίο − Βιβλιοθήκη», σε μια προσπάθεια να αναδείξουμε τη θεμελιακή ανάγκη − αξία της ανάγνωσης ως προσωπικής διαδικασίας, και την αξία της ύπαρξης του βιβλίου, έντυπου και ηλεκτρονικού, όχι μόνο ως περιεχομένου αλλά και ως αντικειμένου (αξία ιστορική, συλλεκτική, χρηστική κλπ).
Με αρκετή καθυστέρηση, οι φωτογραφίες της έκθεσης αυτής, καθώς και το υπόλοιπο υλικό που την συνόδευε, έγιναν ένα πανέμορφο ηλεκτρονικό βιβλίο που εκδόθηκε με κάθε «επισημότητα» από το Σύλλογο «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» με τίτλο «Ανάγνωση − Βιβλίο − Βιβλιοθήκη» και αρ. ISBN 9686188485709.
Περισσότερα στο ηλεκτρονικό βιβλίο «Ανάγνωση − Βιβλίο − Βιβλιοθήκη» που αποτελεί ψηφιακό τεκμήριο της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς εδώ
Για κατέβασμα σε μορφή PDF εδώ
Για on line ανάγνωση εδώ
— Σε εκτελέσιμο αρχείο FlipBook, αρκεί να το ζητήσετε με μήνυμα ή email [moc.liamg|aidavilbil.iolif#moc.liamg|aidavilbil.iolif). (read more…)