Τακτική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου "Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς"

News » Τακτική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου "Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς"
Posted on 04 Feb 2020 14:06

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς», σύμφωνα με το άρθρο 10 (παρ. 3, 4, 7, 8) του Καταστατικού του, αποφάσισε στη συνεδρίαση του στις 28/01/2020 την προκήρυξη Τακτικής Γενικής Συνέλευσης.

Η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020, ώρα 18.30. στην αίθουσα εκδηλώσεων της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς (οδός Κάδμου 7 & Δαιδάλου), με τα παρακάτω θέματα
α) Διοικητικός & οικονομικός απολογισμός για τη διαχειριστική περίοδο 01/01/2019 - 31/12/2019.
β) Έκθεση Ελεγκτικής Επιτροπής
γ) Τοποθετήσεις μελών Γενικής Συνέλευσης
δ) Προγραμματισμός μελλοντικών δράσεων

Σε περίπτωση μη απαρτίας, η Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί οριστικά και ανεξαρτήτως αριθμού παρόντων μελών (αρκεί να είναι ταμειακώς εντάξει για το τρέχον έτος), την ίδια ημέρα στον ίδιο χώρο στις 19.30.

Προσκαλούνται όλα τα μέλη, παλαιά και νέα, να παρευρεθούν και να υποστηρίξουν έμπρακτα και δυναμικά το έργο του συλλόγου και της Βιβλιοθήκης.

w_afissa_%CE%93.%CE%A3.%202020.png

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ posted on 26 Mar 2020 08:57

Λαμβάνοντας υπόψη τις τελευταίες εξελίξεις σε σχέση με τον κορωνοϊό αλλά και τις τελευταίες οδηγίες προστασίας, αναβάλλονται μέχρι νεωτέρας όλες οι δράσεις της Βιβλιοθήκης (μαθήματα φιλοσοφίας, μαθήματα φωτογραφίας, Ομάδες ανάγνωσης, εκπαιδευτικά προγράμματα κλπ.).
Επίσης, η Βιβλιοθήκη θα παραμείνει κλειστή για το αναγνωστικό κοινό μέχρι και την Παρασκευή 10/04/2020, σύμφωνα με τις εντολές του Υπουργείου Παιδείας. (read more…)