ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ “ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ 2019”

News » ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ “ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ 2019”
Posted on 19 Sep 2019 10:23

Ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία το πρόγραμμα της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς με τον τίτλο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 2019. Από τις 18 Ιουνίου έως τις 6 Σεπτεμβρίου 2019. Πλήθος παιδιών, ηλικίας 4 έως 13 ετών, με εκατοντάδες συμμετοχών, παρακολούθησαν και συμμετείχαν ενεργά και δυναμικά σε 20 δράσεις και εργαστήρια. Οργανωτικά υπεύθυνη για το πρόγραμμα ήταν η υπάλληλος της Βιβλιοθήκης Κατερίνα Κεράστα.

Τα εργαστήρια, με τον τίτλο “κουτί …άνοιξε!”, ήταν εμπνευσμένα και σχεδιασμένα από την κοινωνιολόγο Ειρήνη Βοκοτοπούλου, που εργάζεται συστηματικά από το 1988 για την προώθηση της ανάγνωσης στις παιδικές ηλικίες, και που είχε σχεδιάσει όλα τα προγράμματα των Καλοκαιρινών Εκστρατειών στις ελληνικές βιβλιοθήκες τα έτη 2012-2018. Με τα εργαστήρια αυτά και με επιπλέον δραστηριότητες, οι μικροί αναγνώστες μυήθηκαν και διεύρυναν την αντιληπτική και μαθησιακή τους ικανότητα με ευχάριστο, πρακτικό, δημιουργικό αλλά και συμβολικό τρόπο σε καθημερινές αλλά και γνωσιολογικές και φιλοσοφικές έννοιες. 

Το σύνολο των δραστηριοτήτων είχαν απώτερο στόχο - και το πέτυχαν - όχι μόνο την καλλιέργεια κουλτούρας και αγάπης προς τη Βιβλιοθήκη και την ανάγνωση (όπως ήταν αναμενόμενο), αλλά και την ευρεία και ποικίλη μάθηση, την αγάπη για το περιβάλλον και τον τόπο, την ψυχαγωγία, τη σωματική και νοητική συνέργεια, τις καλές συνήθειες, το σεβασμό, τη συνεργασία και τη δημιουργική πειθαρχία.

Η επιτυχία αυτή δεν θα ήταν δυνατή, αν δεν υπήρχαν οι αφανείς “ήρωες”: οι εμψυχώτριες, οι εθελόντριες και εθελοντές, οι γονείς, οι υπάλληλοι της Βιβλιοθήκης και οι Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, διαρκείς αρωγοί όλων των δραστηριοτήτων της Βιβλιοθήκης! Δηλαδή, οι πολίτες, η μικρή μας δραστήρια και ενεργή κοινότητα, που αργά αλλά σταθερά διευρύνεται διαρκώς, πλαισιώνοντας και υποστηρίζοντας πολύπλευρα με αγάπη και ανιδιοτέλεια το συνολικό έργο της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς!

Στιγμές από το φετινό καλοκαίρι μας μπορείτε να δείτε εδώ :
[https://youtu.be/sqrUbtUw79M ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2019 - όπως το ζήσαμε!
Οι Εθελοντές του ...Καλοκαιριού μας (2019)

Ευχαριστούμε ολόθερμα, όσους και όσες βοήθησαν, με τον τρόπο του ο καθένας και η καθεμιά, και σε αυτή την προσπάθεια μας να προσφέρουμε στα παιδιά της πόλης μας ό,τι καλύτερο μπορούμε και χρειάζονται!

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το επόμενο καλοκαίρι, αλλά φυσικά και για τον προσεχή χειμώνα με άλλες ποιοτικές δραστηριότητες για τους μικρούς και μεγάλους φίλους της Βιβλιοθήκης!

Καλό Φθινόπωρο!

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

  • ΜΕΛΗ