Δημόκα Κατερίνα | ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΛΤΑ ΜΑΣ

News » Δημόκα Κατερίνα | ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΛΤΑ ΜΑΣ
Posted on 06 Sep 2019 07:21

ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΛΤΑ ΜΑΣ
Ένα ολοπράσινο φύλλο στον καλοκαιρινό του ύπνο ξύπνησε απότομα. Χαρούμενα παιδιά χτυπούσαν πρωινά παλαμάκια δίπλα στο ποτάμι. Την Έρκυνα φυσικά!

Τα γέλια των παιδιών το στροβίλισαν στον αέρα και βρέθηκε μπροστά στο βυζαντινό ψηφιδωτό έξω από τα Δικαστήρια. Δικαστήρια; Ένα πράσινο φύλλο αναρωτήθηκε τότε μην είχε κάνει κάτι κακό στη δεντροζωή του. "Αθώο", αποφάσισαν τα παιδιά και το ξαναπήραν μαζί τους.

"Στοπ, φυλλαράκι! Δες ένα ρόπτρο στην ξύλινη πόρτα. Στοίχημα πως δεν το είχες ξαναπροσέξει! Όχι, μη χτυπάς. Η πόρτα είναι παλιά, γριούλα. Ίσως κοιμάται ακόμα.", είπε η Ειρήνη.Ένα πράσινο φύλλο μπήκε τότε στον πειρασμό να τη γαργαλήσει!

"Εμπρός, συνεχίζουμε!", είπε ο Γιώργος που διάβασε τη σκέψη του φύλλου. "Ελάτε, πάμε παρακάτω. Θα παίξουμε κουτσό, ζωγραφισμένο κάτω με κιμωλία. Βρείτε μια πέτρα από τον δρόμο…" Κι ένα χρυσοπράσινο φύλλο ισορρόπησε προσεχτικά μαζί με τη Διονυσία, στρογγυλοκαθισμένο στο ροζ καπέλο της. Καλά τα καταφέρατε, άταχτο φυλλαράκι και εσύ, γελαστό κορίτσι!

"Εδώ δεν περνάς! Κάνουμε σκοινάκι. Είναι σαν τα διόδια. Παιδιά και μεγάλοι θα χοροπηδήσουμε για να περάσουμε απέναντι. Μα εσύ χλώμιασες! Μη φοβάσαι, χρυσό φύλλο, όλοι μπορούμε. Να, κοίτα και τη μικρή Λυδία!"

Ένα ολόχρυσο πια φύλλο αναστέναξε στις πηγές της Κρύας. Το ρολόι χτύπησε φθινόπωρο και τα φύλλα γερνάνε το φθινόπωρο. "Μα εγώ θέλω ακόμα να ζήσω", ψιθύρισε στ' αυτί ενός ονειροπόλου αγοριού. Και ο Αλέξανδρος το έβαλε στο γαλάζιο καραβάκι του, για να ταξιδέψει απαλά στο ποτάμι. Να πάει μακριά, μακριά. Όσο το θυμόμαστε, αυτό θα ταξιδεύει. Προτού σαλπάρει το ολόχρυσο φθινοπωρινό φύλλο με παρακάλεσε: "Κατερίνα, πες την ιστορία μου!"

Και αυτό έκανα.

~Κατερίνα Δημόκα

Στο πλαίσιο της δράσης "Μαγικός περίπατος στην πόλη" του προγράμματος ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 2019.
Ευχαριστούμε θερμά τον εμψυχωτή Γιώργο Λάϊο (https://www.facebook.com/giorgislai) , που πάντα βρίσκεται αρωγός στις προσπάθειές μας! Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τις εθελόντριες Φραίμη Μύθη, Αθηνά Καγιά, Βάσια Τσιροπούλα, Κατερίνα Παπαθανασίου και Κωνσταντίνα Καραμπάτσου, αλλά και όσους γονείς μας συνόδευσαν στη βόλτα μας για την πολύτιμη βοήθειά τους!

αξιολόγηση: +1+x

Latest Blog:

ΕΚΘΕΣΗ "ΑΡΙΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ | ΑΜΕΡΙΚΗ – ΡΩΣΙΑ: ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ" posted on 17 Sep 2019 08:08

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, ο Δήμος Λεβαδέων, το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης και ο σύλλογος «ΦΙΛΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ» συνδιοργανώνουν έκθεση με τίτλο:

ΑΡΙΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΑΜΕΡΙΚΗ – ΡΩΣΙΑ: ΙΣΟΠΑΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Στα εγκαίνια το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2019, στις 8 μμ., στο συνεδριακό κέντρο «Χρήστος Παλαιολόγος» στις Πηγές της Κρύας θα γίνει παρουσίαση των δύο παράλληλων βιβλίων, Στα εγκαίνια και στην παρουσίαση των βιβλίων που είναι η βάση της έκθεσης: «Η Αμερική σε 78 στροφές» και «Ρωσία ’98, Μετά το παραπέτασμα» καθώς και του έργου του φωτογράφου Άρι Γεωργίου, από τον ίδιο τον Άρι Γεωργίου − Αρχιτέκτονα − Φωτογράφο, και από τον Γιάννη Επαμεινώνδα − Διευθυντή του Πολιτιστικού Κέντρου Θεσσαλονίκης του ΜΙΕΤ και Επιμελητή της έκθεσης.
Θα είναι μαζί μας και ο Διονύση Καψάλης, Ποιητής - Διευθυντής του Μορφωτικού Ιδρύματος της Εθνικής Τραπέζης. (read more…)