Παγκόσμια Ημέρα Αφήγησης αφιερωμένη στο Ψωμί (18/03/2019)

News » Παγκόσμια Ημέρα Αφήγησης αφιερωμένη στο Ψωμί (18/03/2019)
Posted on 12 Mar 2019 10:03

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς και το Σωματείο Αρτοποιών Λιβαδειάς, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αφήγησης (20 Μαρτίου), σας προσκαλούν στη φετινή γιορτή της αφήγησης με θέμα Μύθοι, θρύλοι, έπη στις 18 Μαρτίου 2019 στις 7.00 μμ. στην αίθουσα εκδηλώσεων της Εστίας Μητέρας Λιβαδειάς.

Η εκδήλωση – που διοργανώνεται για 2η χρονιά – είναι αφιερωμένη στο ψωμί. Γυναίκες και άντρες της πόλης θα αφηγηθούν ιστορίες με ήθη και έθιμα όλης της διαδικασίας παραγωγής του ψωμιού και παραμύθια με το ίδιο θέμα.

Παντού οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αφηγούνται ιστορίες, πόσο μάλλον όταν τις ιστορίες αυτές μας τις μεταφέρουν χείλη ανθρώπων που έχουν εμπειρίες μιας δύσκολης ζωής και διατηρούν ζωντανή την παράδοσή μας μέσα από διηγήσεις με μύθους και θρύλους, έχοντας μεγαλώσει με «ψωμί κι αλάτι». Άλλωστε στη φετινή εκδήλωση συμμετέχει και το Σωματείο Αρτοποιών Λιβαδειάς που θα βραβεύσει τις γυναίκες αρτοποιούς.

Μια αναζήτηση στο χρόνο και τις ιστορίες από υπέροχους ανθρώπους , άντρες και γυναίκες, με το φυσικό χάρισμα της αφήγησης, που έζησαν σε άλλες εποχές, με εμπειρίες στα χωριά του Ελικώνα, του Παρνασσού και της πόλης της Λιβαδειάς.

Έτσι κάπως θα αρχίσει να υφαίνεται η πολύχρωμη κουρελού με ιστορίες ζωής ώστε να γίνει ένα μαγικό χαλί, να ακούσουμε για τα όνειρα των ανθρώπων, τους φόβους, τις χαρές, τις θλίψεις και τις επιθυμίες που πλουτίζουν τη γνώση, συγκινούν και συντελούν στη διατήρηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Ιστορίες που συνυφαίνονται με υπέροχες μουσικές και τραγούδια.

Την καλλιτεχνική επιμέλεια έχει ο Γιώργος Λάιος - Αφηγητής.
Στην αφήγηση συμμετέχει επίσης και η εκπαιδευτικός-αφηγήτρια Γεωργία Τσέλιου.

Στο πιάνο η Κατιάνα Πέτσα, Μαθήτρια 1ου Γενικού Λυκείου Λιβαδειάς και στο τραγούδι ο Θάνος Φούφουλας και ο Λουκάς Γιαχρίτσης.
Στα σκίτσα των ιστοριών η Denada
.
Η εκδήλωση απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες.
Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Η εκδήλωση πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Συλλόγου «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς».

w_afissa_%CE%91%CE%A6%CE%99%CE%95%CE%A1%CE%A9%CE%9C%CE%91%20%CE%A3%CE%A4%CE%9F%20%CE%A8%CE%A9%CE%9C%CE%99.jpg

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΘΕΡΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 2019 posted on 24 Jun 2019 13:09

ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΕΒΑΔΕΙΑΣ
ΘΕΡΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ 2019

ΣΑΝ ΔΕΣΜΗ ΑΠΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ
Σαν δέσμη από τριαντάφυλλα είδα το βράδυ αυτό.
Κάποια χρυσή, λεπτότατη
στους δρόμους ευωδιά.
Και στην καρδιά
αιφνίδια καλοσύνη.
Στα χέρια το παλτό,
στ’ ανεστραμμένο πρόσωπο η σελήνη.
Ηλεκτρισμένη από φιλήματα
θα ‘λεγες την ατμόσφαιρα.
Η σκέψις, τα ποιήματα,
βάρος περιττό.

Έχω κάτι σπασμένα φτερά.
Δεν ξέρω καν γιατί μας ήρθε
το καλοκαίρι αυτό.
Για ποιαν ανέλπιστη χαρά,
για ποιες αγάπες,
για ποιο ταξίδι ονειρευτό.

~Κώστας Καρυωτάκης (read more…)