Τακτική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου "Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς" (1/3/2019)

News » Τακτική Γενική Συνέλευση του Συλλόγου "Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς" (1/3/2019)
Posted on 28 Feb 2019 13:28
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου "Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς", σύμφωνα με το άρθρο 10 (παρ. 3, 4, 7, 8) του Καταστατικού του, αποφάσισε στη συνεδρίαση του στις 07/01/2019 την προκήρυξη Τακτικής Γενικής Συνέλευσης.

Η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019, ώρα 18.00. στην αίθουσα εκδηλώσεων της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς (οδός Κάδμου 7 & Δαιδάλου), με τα παρακάτω θέματα

  • Διοικητικός &οικονομικός απολογισμός για τη διαχειριστική περίοδο 21/02-31/12/2018.
  • Έκθεση Ελεγκτικής Επιτροπής
  • Τοποθετήσεις μελών Γενικής Συνέλευσης
  • Προγραμματισμός μελλοντικών δράσεων

Σε περίπτωση μη απαρτίας, η Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί οριστικά και ανεξαρτήτως αριθμού παρόντων μελών (αρκεί να είναι ταμειακώς εντάξει για το τρέχον έτος), την ίδια ημέρα στον ίδιο χώρο στις 19.30.

Προσκαλούνται όλα τα μέλη, παλαιά και νέα, να παρευρεθούν και να υποστηρίξουν έμπρακτα και δυναμικά το έργο του συλλόγου και της Βιβλιοθήκης.

W-AFISSA-%CE%93.%CE%A3.%202019.png

Πηγή

https://filoi-liblivadia.blogspot.com/2019/02/01032019.html

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΕΚΘΕΣΗ "ΑΡΙΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ | ΑΜΕΡΙΚΗ – ΡΩΣΙΑ: ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ" posted on 17 Sep 2019 08:08

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, ο Δήμος Λεβαδέων, το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης και ο σύλλογος «ΦΙΛΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ» συνδιοργανώνουν έκθεση με τίτλο:

ΑΡΙΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΑΜΕΡΙΚΗ – ΡΩΣΙΑ: ΙΣΟΠΑΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Στα εγκαίνια το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2019, στις 8 μμ., στο συνεδριακό κέντρο «Χρήστος Παλαιολόγος» στις Πηγές της Κρύας θα γίνει παρουσίαση των δύο παράλληλων βιβλίων, Στα εγκαίνια και στην παρουσίαση των βιβλίων που είναι η βάση της έκθεσης: «Η Αμερική σε 78 στροφές» και «Ρωσία ’98, Μετά το παραπέτασμα» καθώς και του έργου του φωτογράφου Άρι Γεωργίου, από τον ίδιο τον Άρι Γεωργίου − Αρχιτέκτονα − Φωτογράφο, και από τον Γιάννη Επαμεινώνδα − Διευθυντή του Πολιτιστικού Κέντρου Θεσσαλονίκης του ΜΙΕΤ και Επιμελητή της έκθεσης.
Θα είναι μαζί μας και ο Διονύση Καψάλης, Ποιητής - Διευθυντής του Μορφωτικού Ιδρύματος της Εθνικής Τραπέζης. (read more…)