Έκθεση Φωτογραφίας "ΤΑ ΕΡΩΤΙΚΑ των Θεοδωράκη, Χατζιδάκι"

News » Έκθεση Φωτογραφίας "ΤΑ ΕΡΩΤΙΚΑ των Θεοδωράκη, Χατζιδάκι"
Posted on 25 Sep 2018 10:41

Μια έκθεση της Ομάδας Φωτογραφίας της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, που διοργανώνεται από τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας και το σύλλογο Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς.

Λίγα λόγια για την έκθεση: Η Ομάδα Φωτογραφίας της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς τις δυο τελευταίες χρονιές 2017 και 2018 συνεργάστηκε με το Τροφώνιο Ωδείο «επενδύοντας φωτογραφικά» την ζωντανή συναυλία που πραγματοποιεί κάθε χρόνο στις 21 Ιουνίου, Ευρωπαϊκή ημέρα Μουσικής. Στη φετινή λοιπόν συναυλία το θέμα ήταν «Τα ερωτικά του Μ. Θεοδωράκη και του Μ. Χατζιδάκι». Αποφάσισε, λοιπόν, η ομάδα να είναι αυτό και το θέμα της Έκθεσής της. Έγινε μια επιλογή από τις 119 φωτογραφίες που προβλήθηκαν στην συναυλία και θα παρουσιαστούν στην έκθεση με τον ίδιο τίτλο.

Όμως αυτή η έκθεση έχει και δυο «πρωτοτυπίες»:
Α) Οι φωτογραφίες παρουσιάζονται με βάση το τραγούδι στο οποίο έχουν ενταχθεί και όχι με βάση το φωτογράφο
Β) Καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης θα προβάλλεται βίντεο με όλες τις φωτογραφίες ακριβώς όπως και στη μέρα μουσικής με μουσική επένδυση το τραγούδι στο οποίο εμφανίστηκαν.

Στα εγκαίνια το Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018 και ώρα 7:30 μμ. θα πραγματοποιηθεί ομιλία με θέμα «Φωτογραφία και Τέχνες» από τον Δαμιανό Μωραΐτη.

Η έκθεση φιλοξενείται στο Ισόγειο του Νερόμυλου, από το Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018 μέχρι και την Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018 και θα είναι ανοικτά:
Δευτέρα έως και Σάββατο από 6 μ.μ. − 9:30 μ.μ.
Κυριακές πρωί από 10 π.μ. − 1:30 μ.μ. και βράδυ από 6 μ.μ. − 9:30 μ.μ.

%CE%91%CF%86%CE%AF%CF%83%CE%B1W.jpg

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Παρουσίαση βιβλίου "Η Αστραδένια και το φαράγγι της αγάπης" posted on 15 Oct 2018 12:29

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018 στις 11.00 πμ.
Στον 3ο όροφο της Βιβλιοθήκης (Κάδμου 7 & Δαιδάλου). (read more…)