ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ - ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΗΜΟΚΑ

News » ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ - ΚΑΙ ΕΦΗΒΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΗΜΟΚΑ
Posted on 27 Mar 2018 07:17

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας οργανώνει συνάντηση της Λιβαδείτισσας συγγραφέα Κατερίνας Δημόκα με τους μαθητές του 13ου και του 4ου Νηπιαγωγείου Λιβαδειάς την Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018 στις 8.15 πμ. Η συνάντηση θα γίνει στη Βιβλιοθήκη.

Η συγγραφέας, κρατώντας "ΕΝΑ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ", θα επικοινωνήσει με τα παιδιά στη βάση μιας ελπίδας, πως Ο,ΤΙ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΟ ΦΥΛΑΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ!

W_AFISSA_%CE%94%CE%97%CE%9C%CE%9F%CE%9A%CE%91%2028-3-2018.jpg

Η Κατερίνα Δημόκα μοίρασε την παιδική της ηλικία στον Πειραιά και στη Λιβαδειά. Είναι αριστούχος της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών με κατεύθυνση στη Γλωσσολογία και διαθέτει Master στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Ξένης Γλώσσας. Στη λογοτεχνία διακρίθηκε για πρώτη φορά στον Διαγωνισμό Διηγήματος του Περιοδικού Elle (2000) και κέρδισε τον Έπαινο παραμυθιού από τη Γυναικεία Λογοτεχνική Συντροφιά (2014) για τη Δασκάλα των Χρωμάτων. Είναι παντρεμένη, έχει δύο γιους και ζει στη Λιβαδειά. Εργάζεται ως φιλόλογος στο Δημόσιο Σχολείο, όπου διδάσκει και διδάσκεται καθημερινά από τα παιδιά. Θεωρεί ότι η Λογοτεχνία είναι ένας ευαίσθητος αγωγός, που οδηγεί άμεσα στην παιδική ψυχή κι αφήνεται να παρασυρθεί στις κρυστάλλινες διαδρομές της.

Εργογραφία:

• Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ
• ΟΜΗΡΟΣ ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ (ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΖΕΙΣ ΔΥΝΑΤΑ)
• ΕΝΑ ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
• ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΑΡΑΧΩΡΑ

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Συντονίζει ο Λεωνίδας Διαμαντής. (read more…)