ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ, ΠΟΙΗΤΙΚΑ ΠΕΙΡΑΓΜΑΤΑ

News » ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ, ΠΟΙΗΤΙΚΑ ΠΕΙΡΑΓΜΑΤΑ
Posted on 17 Mar 2018 12:41

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς και το 1ο Λύκειο Λιβαδειάς γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης με ένα ιδιαίτερα πρωτότυπο τρόπο.

Την Τετάρτη 21 Μαρτίου στις 12 μ. οι μαθητές της Α’ Λυκείου θα συμμετάσχουν σε μια δράση, στην οποία θα επιχειρηθεί η σύνδεση της Φυσικής με την Ποίηση.

Την ευθύνη της παρουσίασης θα έχει η Ομάδα Καλλιτεχνικής Φυσικής που αποτελείται από τους Αντώνη Σαρρηγιάννη, φυσικό και ποιητή - Κωσταντίνο Παπαγεωργίου, φυσικό - Μαρία Λαγού, φυσικό - Στέλλα Καλέα, μαθηματικό.

Λένε για τη δράση αυτή οι συντελεστές της:

Η φυσική είναι μια επιστήμη γεμάτη μυστήριους νόμους και «γόρδιες» ασκήσεις; Μα πώς, αφού είναι εκείνη από τις επιστήμες που επιτρέπει να βάλουμε το δάχτυλό μας «επί τον τύπον των ήλων». Με ποιον τρόπο; Με το πείραμα βέβαια, που μας εξασφαλίζει τον ζωντανό διάλογο με τη φύση.
Έτσι, για παράδειγμα, θα δούμε με τα μάτια μας ότι ο Νεύτωνας έχει δίκιο, οι νόμοι του θα γίνουν και δική μας ανακάλυψη, δε θα μας επιβληθούν! Από αυτή την άποψη, η φυσική είναι η πιο δημοκρατική απ’ τις επιστήμες. Αλλά και η πιο καλλιτεχνική…

Ένα πείραμα μπορεί να μας ενθουσιάσει τόσο, που ίσως να το κάνουμε ποίημα, τραγούδι, ακόμα και πίνακα ζωγραφικής! Ελάτε λοιπόν να κάνουμε μαζί πειράματα και στη συνέχεια να τα πειράξουμε μετατρέποντάς τα σε στίχους, ήχους ή ακόμα και σε ζωγραφιές!

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

  • ΜΕΛΗ