ΗΜΕΡΑ ΑΦΗΓΗΣΗΣ: ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΤΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΑΦΗΓΟΥΝΤΑΙ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

News » ΗΜΕΡΑ ΑΦΗΓΗΣΗΣ: ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΤΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΑΦΗΓΟΥΝΤΑΙ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Posted on 12 Mar 2018 11:46

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αφήγησης (20 Μαρτίου) σας προσκαλεί στη φετινή γιορτή της αφήγησης με θέμα "Σοφοί – τρελοί" στις 18 Μαρτίου 2018 στις 7: 00 μ.μ. στο Θολωτό της Κρύας.

Οι αφηγήσεις θα είναι ιστορίες ζωής απ’ όπου πηγάζει η σοφία και η αποκοτιά.
Ιστορίες αληθινές που μας τις μεταφέρουν γυναίκες και άντρες, με τα προσωπικά τους βιώματα από τους αγώνες τους για επιβίωση, όπως και μέσα από ευτράπελες διηγήσεις, για να γνωρίσουμε τις πολιτιστικές αξίες των προγόνων μας. Μια αναζήτηση στο χρόνο από ανθρώπους που έζησαν σε άλλες εποχές, με άλλες εμπειρίες στα χωριά του Ελικώνα, του Παρνασσού και την πόλη της Λιβαδειάς.

Έτσι κάπως θ’ αρχίσει να υφαίνεται η πολύχρωμη κουρελού με ιστορίες ζωής , ώστε να γίνει ένα μαγικό χαλί που θα μας μεταφέρει σε κόσμους αλλοτινούς… Οι αφηγήσεις γίνονται από γυναίκες και άντρες της πόλης της Λιβαδειάς.

Καλλιτεχνική επιμέλεια : Γιώργος Λάιος, Αφηγητής
Συνοδεύει στο πιάνο η Κατιάνα Πέτσα, Μαθήτρια 1ου Γενικού Λυκείου Λιβαδειάς
Στα σκίτσα των ιστοριών ο Νικόλας Λούκας, Μαθητής 1ου Γενικού Λυκείου Λιβαδειάς

W_afissa_%CE%97%CE%9C%CE%95%CE%A1%CE%91%20%CE%91%CE%A6%CE%97%CE%93%CE%97%CE%A3%CE%97%CE%A3.jpg

Η είσοδος είναι ελεύθερη.
Η εκδήλωση απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Νέα Βιβλία | Φίλιππος Σταθουλόπουλος : Η αρχιτεκτονική των μεμονωμένων πύργων της Βοιωτίας posted on 17 Apr 2019 09:21

Η αρχιτεκτονική των μεμονωμένων πύργων της Βοιωτίας

pyrgos.jpg

Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος Βυζαντινή, Μεσαιωνική και Μεταβυζαντινή Αρχιτεκτονική και Πολεοδομία του διατμηματικού προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου. Η επιλογή του θέματός της είναι συνισταμένη δύο παραγόντων. Αρχικώς το κύριο αίτιο ήταν το ενδιαφέρον μου για την περιφέρεια Βοιωτίας καθώς κατάγομαι κατά το ήμισυ από τη πόλη της Λειβαδιάς, πρωτεύουσα του νομού Βοιωτίας. Επίσης ο καθηγητής αρχιτεκτονικής κ. Σταύρος Μαμαλούκος, που με βοήθησε τόσο στην επιλογή του θέματος όσο και κατά τη διάρκεια αυτής της εργασίας προκειμένου αυτή να πάρει τη τελική της μορφή.
Η Βοιωτία έχει κατοικηθεί από τους προϊστορικούς χρόνους και συνεχώς προκύπτουν καινούργια αρχαιολογικά τεκμήρια που αναδεικνύουν νέες συνιστώσες της κατοίκισης στην περιοχή. Οι μεμονωμένοι πύργοι που συναντούμε σε μεγάλο αριθμό στη Βοιωτία κάποτε διαδραμάτιζαν σημαντικότατο ρόλο στον έλεγχο της περιοχής και ήταν σημεία που τριγύρω τους αναπτυσσόταν η τοπική κοινωνία. Σήμερα παραμένουν στην συντριπτική τους πλειονότητα ρημαγμένοι και ερειπωμένοι αλλά η επισταμένη μελέτη τους μπορεί ακόμη να δώσει σημαντικά συμπεράσματα για το καθεστώς κάτω από το οποίο κτίστηκαν και συνεπώς να κατανοήσουμε συνολικότερα την τότε κοινωνία αφού οι πύργοι ήταν τοπόσημα της μεσαιωνικής αρχιτεκτονικής. (read more…)