ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΩΣΤΑ ΠΟΥΛΟ

News » ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΩΣΤΑ ΠΟΥΛΟ
Posted on 06 Mar 2018 12:12

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας οργανώνει συνάντηση του Λιβαδείτη συγγραφέα Κώστα Πούλου με τους μαθητές της Δ’ τάξης του 6ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς την Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018 στις 11.00 πμ.

Ο συγγραφέας θα παρουσιάσει με διαδραστικό τρόπο το βιβλίο του «Το αίνιγμα της σφίγγας» και θα συζητήσει με τα παιδιά.

%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%9F%CE%A3%20%CE%9A%CE%A9%CE%A3%CE%A4%CE%91%CE%A3.png

Ο Κώστας Πούλος γεννήθηκε στον Ελικώνα της Βοιωτίας. Σπούδασε φιλολογία στα Πανεπιστήμια Αθηνών, Wurzburg και Μονάχου και υπηρέτησε ως εκπαιδευτικός σε γυμνάσια και λύκεια, ημερήσια και εσπερινά, στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Έχει γράψει, μεταφράσει και διασκευάσει πλήθος βιβλίων για μεγάλους και κυρίως για παιδιά σε συνεργασία με πολλούς εκδοτικούς οίκους (Λιβάνης, Μπουκουμάνης, Το Ροδακιό, Παπαδόπουλος, Μεταίχμιο). Κυριότεροι τίτλοι παιδικών βιβλίων: Ο ήλιος στον κήπο, Μισό σοκολατάκι είναι σαν ένα ψέμα, Ένα παγωτό διαρκεί λίγο, Ο Νίκος και ο λύκος, Ο ζωγράφος Θεόφιλος, Μαρία Κάλλας, Σεχραζάτ κ.ά.
Η παιδική σειρά βιβλίων «Τα Ελληνικά» (εκδ. Παπαδόπουλος) περιλαμβάνει κλασικά κείμενα της ελληνικής λογοτεχνίας από τον Όμηρο ως τις μέρες μας διασκευασμένα για παιδιά. Επίσης έχει ασχοληθεί με αναγνώσεις, επιμέλειες και κριτικές/παρουσιάσεις βιβλίων σε περιοδικά και εφημερίδες. Έργα του έχουν μεταφραστεί σε άλλες γλώσσες και έχουν ανεβεί στο θέατρο.
Βραβεύτηκε πρόσφατα με το Κρατικό Βραβείο Παιδικού Λογοτεχνικού Βιβλίου για το βιβλίο του Παππού;

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Παρουσίαση βιβλίου "Η Αστραδένια και το φαράγγι της αγάπης" posted on 15 Oct 2018 12:29

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018 στις 11.00 πμ.
Στον 3ο όροφο της Βιβλιοθήκης (Κάδμου 7 & Δαιδάλου). (read more…)