Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "Ο ΑΓΩΝ" ΤΗΣ ΙΤΕΑΣ

News » Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "Ο ΑΓΩΝ" ΤΗΣ ΙΤΕΑΣ
Posted on 23 Jan 2018 07:57

Αναδημοσίευση από τον Επίκουρο Ιτέας

Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ "Ο ΑΓΩΝ" ΤΗΣ ΙΤΕΑΣ (παραχώρηση από την Παπαχαραλάμπειο Κεντρική Βιβλιοθήκη Ναυπάκτου)

“Ο Αγών” της Ιτέας
15θήμερο Ανεξάρτητο Δημοσιογραφικό Όργανο
Τοπικών Συμφερόντων

%CE%91%CE%93%CE%A9%CE%9D.png

Η "Παπαχαραλάμπειος Κεντρική Βιβλιοθήκη Ναυπάκτου", με πρωτοβουλία του Διευθυντού της κυρίου Ιωάννου Χαλάτση, προσωπικού φίλου του συμπολίτου μας ιδρυτή και ιδιοκτήτου της εφημερίδος “Ο Αγών” κυρίου Ηλία Λύτρα, εψηφιοποίησε όλα τα φύλλα της εφημερίδος από το 1966 έως και το 2008. Και πλέον, μετά από ετών ενασχόλησή του με το θέμα, κάνοντας χρήση του προγράμματος “Ψηφιακή Συλλογή Δημοσίων Βιβλιοθηκών”, κατόρθωσε να ψηφιοποιήσει τα τεύχη της εφημερίδος “Ο Αγών” της Ιτέας και να είναι διαθέσιμα στους ενδιαφερομένους σε ηλεκτρονική μορφή.

Την εργασία αυτή, την εζήτησε και βεβαίως της επαραχωρήθη, η Δημόσια Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, η οποία με σημερινή ανακοίνωσή της, αναφέρει το γεγονός. Ενέργεια την οποίαν θα έπρεπε ήδη να έχει κάνει η Δημοτική μας Βιβλιοθήκη. Και μάλιστα όταν γνωρίζουμε, ότι ο κος Ηλίας Λύτρας έχει δωρήσει στην Βιβλιοθήκη Ιτέας, σε τόμους, όλα τα τεύχη της εφημερίδος του.

Εμείς απλά να σημειώσουμε, την εξαιρετική διαδραστική παρουσία της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, τόσον στην πόλη όσον και στην ευρύτερη περιοχή, την άρτια οργάνωσή της, την παροχή υπηρεσιών και γνώσεων στους φίλους του βιβλίου και της βιβλιοθήκης (και είναι πάρα πολλοί εκεί στην Λιβαδειά), όπως επίσης και τις ακατάπαυστες ανησυχίες των στελεχών της, με την Κυρία Κατερίνα Κεράστα, ψυχή της βιβλιοθήκης, να μη φείδεται πρωτοβουλιών και ενεργειών για τον πλουραλισμό, τον εμπλουτισμό και την άψογη λειτουργία της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς.

Παραθέτουμε την σχετική αναγγελία από την ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

  • ΜΕΛΗ