Δωρεά 302 βιβλίων από το Κ.Ι.Κ.Π.Ε. στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς

News » Δωρεά 302 βιβλίων από το Κ.Ι.Κ.Π.Ε. στη Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς
Posted on 02 Jan 2018 08:58

Το Κοινωφελές Ίδρυμα Κοινωνικού και Πολιτιστικού Έργου (Κ.Ι.Κ.Π.Ε.) στο πλαίσιο της συνεργασίας του με τη μη κερδοσκοπική εταιρία Future Library, με σκοπό την αναβάθμιση των Βιβλιοθηκών, ενίσχυσε τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς δωρίζοντας 302 τίτλους βιβλίων.

Πρόκειται για πολύ πρόσφατες εκδόσεις αξιόλογων εκδοτικών οίκων, που καλύπτουν όλο το φάσμα της γνώσης (λογοτεχνία, ιστορία, επιστήμες, κλπ.). Πιστεύουμε πως τα βιβλία που δώρησε το Κ.Ι.Κ.Π.Ε. στη Βιβλιοθήκη μας θα γίνουν αφορμή για διεύρυνση των ενδιαφερόντων των αναγνωστών μας αλλά και για εμβάθυνση του προβληματισμού τους στους ποικίλους τομείς της γνώσης.

Εκφράζουμε την ευγνωμοσύνη μας και τις ευχαριστίες μας προς το Κοινωφελές Ίδρυμα Κοινωνικού και Πολιτιστικού Έργου (Κ.Ι.Κ.Π.Ε.) γι’ αυτή τη γενναιόδωρη χειρονομία του.

Εντός του Ιανουαρίου 2018 θα πραγματοποιηθεί ανοικτή εκδήλωση, στην οποία θα γίνει η επίσημη ανακοίνωση της δωρεάς.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΕΚΔΡΟΜΗ-ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (8/9/2018) posted on 09 Aug 2018 11:26

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκης Λεβαδείας με την υποστήριξη του συλλόγου "Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς", διοργανώνει με αφορμή τη λήξη της Καλοκαιρινής Εκστρατείας Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας για τους μικρούς και μεγάλους* φίλους της εκδρομή - επίσκεψη στο Μουσείο Παιχνιδιών. (read more…)