ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ: ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ (Τετάρτη 29/11/17)

News » ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ: ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ (Τετάρτη 29/11/17)
Posted on 28 Nov 2017 10:56

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας με την υποστήριξη του Συλλόγου «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» συνεχίζει το Αναλόγιο Διηγήματος, που αυτή τη φορά είναι αφιερωμένο στην επιστημονική φαντασία.

Η 6η συνάντηση που έχει στο επίκεντρο το συγγραφέα Ray Bradbury θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017 στις 7.30 μμ. στο MediaLab της Βιβλιοθήκης (Ισόγειο).

Υπεύθυνος του Αναλογίου είναι ο ιστορικός Βάσιας Τσοκόπουλος, ο οποίος θα παρουσιάσει την εισήγησή του με θέμα «Γιατί μας ενδιαφέρει η επιστημονική φαντασία;».

Διηγήματα από τα έργα του συγγραφέα «Τα χρονικά του Άρη» και «Εικονογραφημένος άνθρωπος» θα διαβάσουν οι Αντωνία Σαραντίδου και Λεωνίδας Διαμαντής.

%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B7%20%CF%86%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1%20%281%29.png

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

«Περί της Τέχνης τηςΦωτογραφίας» με τον Γεράσιμο Μωραΐτη (18/01/2018) posted on 15 Jan 2018 09:09

Την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου στις 7.30 μμ στον 3ο όροφο της Βιβλιοθήκης, θα είναι μαζί μας ο Μάκης (Γεράσιμος) Μωραΐτης, σκηνοθέτης και πολυγραφότατος συγγραφέας, για τον κινηματογράφο και την φωτογραφία, για να παρουσιάσουμε το βιβλίο του πολύ μεγάλου Αμερικανού φωτογράφου Έντουαρντ Γουέστον «Περί της Τέχνης τηςΦωτογραφίας». (read more…)