ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ: ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ (Τετάρτη 29/11/17)

News » ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ: ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ (Τετάρτη 29/11/17)
Posted on 28 Nov 2017 10:56

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας με την υποστήριξη του Συλλόγου «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» συνεχίζει το Αναλόγιο Διηγήματος, που αυτή τη φορά είναι αφιερωμένο στην επιστημονική φαντασία.

Η 6η συνάντηση που έχει στο επίκεντρο το συγγραφέα Ray Bradbury θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017 στις 7.30 μμ. στο MediaLab της Βιβλιοθήκης (Ισόγειο).

Υπεύθυνος του Αναλογίου είναι ο ιστορικός Βάσιας Τσοκόπουλος, ο οποίος θα παρουσιάσει την εισήγησή του με θέμα «Γιατί μας ενδιαφέρει η επιστημονική φαντασία;».

Διηγήματα από τα έργα του συγγραφέα «Τα χρονικά του Άρη» και «Εικονογραφημένος άνθρωπος» θα διαβάσουν οι Αντωνία Σαραντίδου και Λεωνίδας Διαμαντής.

%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B7%20%CF%86%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1%20%281%29.png

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Παρουσίαση – Συζήτηση με αφορμή το βιβλίο «ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ» posted on 09 Dec 2019 09:38

Παρουσίαση – Συζήτηση με αφορμή το νέο βιβλίο της Κατερίνας Δημόκα
«ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ»

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, ο σύλλογος «Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς» και οι εκδόσεις Μεταίχμιο σάς προσκαλούν σε παρουσίαση-συζήτηση για τη σχέση των ανηλίκων με την ψηφιακή πραγματικότητα, με αφορμή το παιδικό βιβλίο της συντοπίτισσας Κατερίνας Δημόκα «ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ».
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019, στις 7 μμ. στην αίθουσα «Θολωτό Κρύας» στη Λιβαδειά.
Θα μιλήσουν ο Βοιωτός συγγραφέας Κώστας Πούλος, η ψυχολόγος παιδιών - ενηλίκων και ψυχοθεραπεύτρια Ελίνα Τρωγάδα και η συγγραφέας.
Τη βραδιά πλαισιώνει μουσικά η πιανίστα Φιλιώ Στάμου με τις μαθήτριες Νικολέτα Μάνεση, Άννα Δημητρέλου-Κουτσουλέρη και Κωνσταντίνα Καρατσόλη. (read more…)