ΕΚΔΡΟΜΗ: Αναζητώντας τα χνάρια των Μινύων στην Κωπαΐδα - Αποστραγγιστικά έργα (5/11/17)

News » ΕΚΔΡΟΜΗ: Αναζητώντας τα χνάρια των Μινύων στην Κωπαΐδα - Αποστραγγιστικά έργα (5/11/17)
Posted on 31 Oct 2017 10:55

ΕΚΔΡΟΜΗ: Αναζητώντας τα χνάρια των Μινύων στην Κωπαΐδα - Αποστραγγιστικά έργα
Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017

Ξενάγηση από την εκπαιδευτικό Βασιλική Νιαβή και τον Βαγγέλη Μαρκατσέλη, πρώην διευθυντή του Περιβαλλοντικού Κέντρου Στυλίδας.
%CE%95%CE%9A%CE%94%CE%A1%CE%9F%CE%9C%CE%97%205%CE%B7%CE%A3%20%20%CE%9D%CE%9F%CE%95%CE%9C%CE%92%CE%A1%CE%99%CE%9F%CE%A5.jpg

1. Αναχώρηση από Λιβαδειά 9.30 π.μ. από Ζάππειο για τον Τάφο του
Μινύα στον Ορχομενό.
Ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο και στις πηγές των Χαρίτων.

2. Αναχώρηση από τον Ορχομενό με προορισμό το Κάστρο του Γλα, με ενδιάμεσες δυο στάσεις για να δούμε τη διώρυγα των Μινύων και το ανάχωμα.

3. Ξενάγηση στο Κάστρο του Γλα.

4. Αναχώρηση από το Κάστρο του Γλα με προορισμό το Νέο Κόκκινο. Στο Νέο Κόκκινο βλέπουμε τη Μεγάλη Καταβόθρα ή Σπηλιά του Ηρακλή.

4. Στη συνέχεια παίρνουμε το δρόμο από το Νέο Κόκκινο - Λάρυμνα με ενδιάμεση στάση σε ένα σημείο για να δούμε ένα από τα φρεάτια της τεχνητής καταβόθρας και συνεχίζουμε για τη Λάρυμνα.

5. Στη Λάρυμνα θα δούμε το Κάστρο της που είναι δίπλα και μέσα στη θάλασσα και το εργοστάσιο της ΛΑΡΚΟ. Στη Λάρυμνα θα ολοκληρώσουμε την εικόνα από πού έφευγαν και που κατέληγαν τα νερά της λίμνης Κωπαΐδας με το αποστραγγιστικό σύστημα που έφτιαξαν οι Μινύες.

6. Επιστροφή για Λιβαδειά μέσω παλιού δρόμου Ακραιφνίου – Αλιάρτου για να δούμε τις εντυπωσιακές καταβόθρες που υπάρχουν στην ανατολική πλευρά της Κωπαΐδας.

Ώρα επιστροφής 16.00 με 16.30

Αγαπητοί «μυθολόγοι» χρειάζεται να έχετε μαζί σας άνετα παπούτσια, νερό, καπέλο και βέβαια την καλή σας διάθεση και είναι σίγουρο ότι τους Μινύες θα τους συναντήσουμε!

Κόστος συμμετοχής 6,00 €, που θα πρέπει να καταβληθεί το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017 στη Βιβλιοθήκη.
Η εκδρομή θα πραγματοποιηθεί μόνο με τη συμπλήρωση των 50 ατόμων.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

  • ΜΕΛΗ