Κινηματογράφος για εφήβους

News » Κινηματογράφος για εφήβους
Posted on 19 Oct 2017 10:42

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς και το 3ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς διοργανώνουν προβολές για τους μαθητές του Σχολείου σε συνεργασία με την κινηματογραφική δράση «Petit Plan: Χτίζοντας γέφυρες».

unnamed-2-4.jpg

Οι προβολές αυτές απευθύνονται στους εφήβους και έχουν σκοπό να αναδείξουν τις ανθρώπινες σχέσεις ως διαπολιτισμικές γέφυρες και να διευρύνουν τους ορίζοντες των μαθητών μυώντας τους στο νέο ευρωπαϊκό κινηματογράφο.

Την Πέμπτη 19 και την Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017 θα προβληθεί στο χώρο του 3ου Γυμνασίου η ταινία Το Λιμάνι της Χάβρης (LeHavre) του Aki Kaurismäki και θα ακολουθήσει συζήτηση με την κ. Μαριανίκη Δορμπαράκη.
Το Λιμάνι της Χάβρης (Le Havre) του Aki Kaurismäki
Ο Mαρσέλ Μαρξ, πρώην συγγραφέας, έχει αποτραβηχτεί στη Χάβρη και εργάζεται ως λούστρος, γεγονός που τον φέρνει σε επαφή με τον κοινωνικό περίγυρο και τους ανθρώπους. Όταν η μοίρα φέρνει στο δρόμο του έναν ανήλικο μετανάστη από την Αφρική, ορθώνει το ανάστημά του απέναντι στον τυφλό μηχανισμό του Κράτους και τον αστυνομικό κλοιό που ολοένα και σφίγγει γύρω από τον νεαρό.

Η κ. Δορμπαράκη σπούδασε Φιλολογία και Ψυχολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έλαβε το διδακτορικό (Φιλοσοφία της Εκπαίδευσης) της στη Γερμανία, στο Goethe-Universität (Frankfurt am Main). Είναι επίσης απόφοιτος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου της Πελοποννήσου. Έχει πολύχρονη πείρα με μαθητές Λυκείου, καθώς δίδαξε Λογοτεχνία, Έκθεση και άλλα συναφή μαθήματα επί 30 έτη σε Λύκεια της Ελλάδας και της Γερμανίας. Παράλληλα, οργάνωσε θεατρικές ομάδες στα Λύκεια που υπηρέτησε και υπήρξε υπεύθυνη για εκπαιδευτικές δραστηριότητες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΘΗ ΑΣΗΜΑΚΗ posted on 28 May 2020 07:47

(read more…)