Ένας ακόμη κύκλος Μυθολογικού Εργαστηρίου έκλεισε όμορφα με δημιουργούς και πρωταγωνιστές τα ίδια τα παιδιά!

News » Ένας ακόμη κύκλος Μυθολογικού Εργαστηρίου έκλεισε όμορφα με δημιουργούς και πρωταγωνιστές τα ίδια τα παιδιά!
Posted on 15 Jun 2017 13:33

Το μυθολογικό Εργαστήρι για παιδιά της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς ολοκλήρωσε επιτυχώς τις δραστηριότητές του με την αποχαιρετιστήρια εκδήλωση στον όμορφο χώρο της βεράντας της Βιβλιοθήκης, την Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017.

Τα παιδιά έτσι απλά, όπως ταιριάζει στη φύση τους, χωρίς ιδιαίτερα στολίδια, αλλά με τη φρεσκάδα και τον ενθουσιασμό τους, παρουσίασαν σε γονείς και φίλους κάποιους από τους μύθους που επεξεργάστηκαν στις μηνιαίες συναντήσεις τους, από τον Οκτώβριο του 2016 μέχρι και το Μάιο του 2017.

Όσοι παραβρέθηκαν, ταξίδεψαν στο θαυμάσιο κόσμο της Ελληνικής Μυθολογίας. Ακούστηκαν μύθοι για τον Ηρακλή, τον μέγιστο των ηρώων, ταξίδεψαν στον αστερόπληθο ουρανό και γνώρισαν τον αστερισμό του Ωρίωνα, αλλά και τη μυθική Ατλαντίδα. Η μουσική, από την κ. Αστέρω Κουτσουλέρη, που συνόδευε τους μύθους έκανε το ταξίδι μαγευτικό!

Ήταν μια όμορφη εκδήλωση κάτω από τα γαλανό ουρανό, την ώρα του δειλινού, στη βεράντα της Βιβλιοθήκης. Τα παιδιά χειροκροτήθηκαν από το κοινό και ήταν συγκινητικά τα λόγια πολλών από τους παρευρισκόμενους που είπαν ότι έμαθαν πολλά πράγματα τα οποία δεν γνώριζαν.

Η Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς ευχαριστεί θερμά τα παιδιά του Μυθολογικού Εργαστηρίου, τις εθελόντριες Βασιλική Νιαβή, υπεύθυνη του εργαστηρίου, την Αστέρω Κουτσουλέρη, για τις μουσικές της επιλογές, τη Νίκη Καγιά και το Ορέστη Νιαβή για την πολύτιμη βοήθειά τους στην εκδήλωση, καθώς και το σύλλογο Φίλων της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς για τη διαρκή συμπαράσταση και υποστήριξη.

Ευχές για καλό καλοκαίρι!!!

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

  • ΜΕΛΗ