Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2017 “Περιπέτειες από σημείο σε σημείο”

News » Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2017 “Περιπέτειες από σημείο σε σημείο”
Posted on 06 Jun 2017 09:02

KE2017%20Promotional%20Image.png

Στην φετινή Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας με θέμα “Περιπέτειες από σημείο σε σημείο”, περισσότερες από 150 Δημόσιες και Δημοτικές βιβλιοθήκες σε όλη τη χώρα, μεταξύ αυτών και η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να προσφέρουν πάνω από 3.000 δημιουργικά εργαστήρια για παιδιά.

Από τις 16 Ιουνίου έως τις 8 Σεπτεμβρίου 2017, το Δίκτυο Ελληνικών Βιβλιοθηκών προσκαλεί γονείς και παιδιά σε ένα πανελλήνιο παιχνίδι σύνθεσης γύρω από διαφορετικά σημεία: σημεία εκκίνησης, σημεία στίξης, σημεία καμπής, σημεία ισορροπίας, σημεία των καιρών, σημεία του ορίζοντα, σημεία και τέρατα!

Οι βιβλιοθήκες αποτελούν σημεία γύρω από τα οποία πλέκονται ιστορίες, μεγαλώνουν παιδιά, γεννιούνται δυνατότητες, χτίζονται κοινότητες. Είναι σημεία συνάντησης. Τα σημεία των βιβλιοθηκών συνδέονται μεταξύ τους και δημιουργούν δίκτυα. Το Δίκτυο Ελληνικών Βιβλιοθηκών στα δύο χρόνια λειτουργίας του έχει αναλάβει πανελλήνιες δράσεις, αναδεικνύοντας τις βιβλιοθήκες - μέλη του ως κέντρα της κάθε κοινότητας. Συντονιστής και κομβικό σημείο του ΔΕΒ είναι η Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος, η οποία το 2017 διανύει μία απόσταση τόσο γεωγραφική όσο και συμβολική, από ένα σημείο σε ένα άλλο, από το εμβληματικό Βαλλιάνειο στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Η Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2017 διοργανώνεται από την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος και υλοποιείται χάρη στη συνεργασία εκατοντάδων βιβλιοθηκονόμων, εκπαιδευτικών και εθελοντών σε όλη την Ελλάδα.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, οι βιβλιοθήκες συντονίζουν τις δράσεις τους στην ιστοσελίδα network.nlg.gr, ενώ μικροί και μεγάλοι μοιράζονται τις αναγνωστικές τους εμπειρίες στα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιώντας το hashtag #ΚΕ2017gr.

Ιστοσελίδα διοργάνωσης: network.nlg.gr
Hashtag: #KE2017gr
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Eπικοινωνία:
Ελένη Μιμίκου
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας
Τηλέφωνο 22610.89975
e-mail moc.liamg|davilviv#moc.liamg|davilviv
ιστοσελίδα http://www.liblivadia.gr

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Μια διάλεξη για τον Ηρακλή (βίντεο) posted on 16 Jun 2017 07:45

Διάλεξη του κ. Ηλία Μαριολάκου, ομότιμου Καθηγητή Γεωλογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών με θέμα «Η συμβολή του Ηρακλή στη δημιουργία της Κρητο-Μυκηναϊκής κοσμοκρατορίας: μια γεωμυθολογική προσέγγιση». (read more…)