ΛΕΞΕΙΣ & ΣΚΕΨΕΙΣ: H Διευθύντρια της Le Monde, Natalie Nougayrède, σε μια συζήτηση με τον Γιώργο Αρχιμανδρίτη (video)

News » ΛΕΞΕΙΣ & ΣΚΕΨΕΙΣ: H Διευθύντρια της Le Monde, Natalie Nougayrède, σε μια συζήτηση με τον Γιώργο Αρχιμανδρίτη (video)
Posted on 21 Mar 2014 13:39

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014 - 19:00 Μικρή Σκηνή
H Διευθύντρια της Le Monde, Natalie Nougayrède, σε μια συζήτηση με τον Γιώργο Αρχιμανδρίτη

Η Ναταλί Νουγκαρέντ, 47 ετών, είναι διευθύντρια έκδοσης και σύνταξης της Le Monde και μέλος της διοίκησης της εφημερίδας από το Μάιο του 2013. Πρόκειται για την πρώτη γυναίκα που αναλαμβάνει τη διεύθυνση της ιστορικής γαλλικής εφημερίδας και μια από τις ελάχιστες γυναίκες που κατέχουν ανάλογη θέση σε διεθνές επίπεδο.

Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική της καριέρα από το τμήμα Εξωτερικών Ειδήσεων της Libération το 1990, δουλεύοντας παράλληλα στη γαλλική υπηρεσία του BBC. Ήταν διπλωματική ανταποκρίτρια της Le Monde από το 2005 μέχρι το 2013, ενώ από το 2001 έως το 2005 υπήρξε μόνιμη ανταποκρίτρια της ίδιας εφημερίδας στη Ρωσία. Τo 1996 κάλυψε για τη Le Monde τις αλλαγές στην κεντρική Ευρώπη και την πρώην Σοβιετική Ένωση.

Γεννήθηκε στην Ντιζόν, στις 29 Μαΐου 1966, και είναι πτυχιούχος του Ινστιτούτου Πολιτικών Σπουδών του Στρασβούργου (διεθνείς σχέσεις), καθώς και του Κέντρου Επιμόρφωσης Δημοσιογράφων στο Παρίσι.

Έχει συμμετάσχει σε συλλογικές εκδόσεις σχετικά με τη Ρωσία του Βλαντιμίρ Πούτιν και τη δολοφονημένη Ρωσίδα δημοσιογράφο Άννα Πολιτκόφσκαγια.

Το 2005 της απονεμήθηκε το βραβείο Albert Londres για τα ρεπορτάζ της στην Τσετσενία, και ιδιαίτερα για το τραγικό περιστατικό ομηρίας στο σχολείο του Μπεσλάν. Την ίδια χρονιά της απονεμήθηκε επίσης το βραβείο της Ένωσης Ακολούθων Τύπου.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

κοσμοκρατορίας
». (read more…)