Όταν έφυγαν τα αγάλματα… κι ήρθε η Αγγελική Δαρλάση στο 2ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς!

News » Όταν έφυγαν τα αγάλματα… κι ήρθε η Αγγελική Δαρλάση στο 2ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς!
Posted on 19 May 2017 09:34

Γράφει η Κατερίνα Δημόκα

Μια χορταστική συνάντηση με τη συγγραφέα κ. Αγγελική Δαρλάση είχε η ομάδα Φιλαναγνωσίας του 2ου Γυμνασίου Λιβαδειάς την Τετάρτη 10-5-2017 στην αίθουσα παρουσιάσεων και θεάτρου. Η αφετηρία της συζήτησης ήταν το τελευταίο βιβλίο της βραβευμένης συγγραφέα «Όταν έφυγαν τα αγάλματα» με φόντο τη γερμανική κατοχή στην Αθήνα και θέμα την απόκρυψη των αρχαιολογικών θησαυρών από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο.

Η κ. Αγγελική Δαρλάση παρουσίασε φωτογραφίες από τους χώρους που της υπέβαλαν την ιστορία και υλικό από την έρευνα που διεξήγαγε προκαταρκτικά αλλά και κατά την εξύφανση του μυθιστορήματος. Μας έδειξε ενδιαφέρουσες εικόνες από την οριζόντια κατάχωση των εκθεμάτων, ακόμη και των γιγαντόσωμων αγαλμάτων, μέσα στο Μουσείο. Αυτό πολύ μας άρεσε! Είναι γοητευτικό να ξεναγείσαι στα μυστικά μονοπάτια μιας εμπνευσμένης δημιουργίας! Είναι μαγικό να κοιτάς την ιστορία από την κλειδαρότρυπα!

Αν και προκαταβολικά το ίδιο το βιβλίο μας είχε σαγηνεύσει με την άγνωστη πτυχή του Β΄ Παγκοσμίου που φώτιζε, με τα αντιπολεμικά του μηνύματα και τις ανάγλυφες προσωπικότητές του, η αληθινή αποκάλυψη ήταν η ίδια η συγγραφέας! Γλαφυρή και πολυδιάστατη σαν το έργο της! Δυόμιση ώρες μαζί της κύλησαν απίθανα γρήγορα ή καλύτερα και απίθανα και γρήγορα!
Μας κέρδισε η αμεσότητα και η επικοινωνιακή άνεση της κ. Δαρλάση. Είχε σπάσει τον πάγο στα πρώτα κιόλας λεπτά κι είχε φέρει τη λιακάδα μες στην αίθουσα στα επόμενα! Θες η πηγαία ανταπόκριση στα ερωτήματα και στους ευρύτερους προβληματισμούς που είχαμε, θες η πλούσια εμπειρία ζωής που γενναιόδωρα μοιραζόταν μαζί μας, θες τα βιώματα μιας επιτυχούς συγγραφικής καριέρας που έρρεαν σαν χείμαρρος από τα χείλη της… ε, μας έκαναν να τη λέμε μεταξύ μας Αγγελική και να αναρωτιόμαστε για το πώς θα την ξαναφέρουμε στη Λιβαδειά!

Μας υποσχέθηκες να ξανάρθεις, Αγγελική. Καλή αντάμωση, λοιπόν! Σε περιμένουμε, με την πρώτη ευκαιρία ή με… το επόμενο μυθιστόρημά σου!

Η ομάδα φιλαναγνωσίας του 2ου Γυμνασίου Λιβαδειάς

Τη συνάντηση των μαθητών με τη συγγραφέα διοργάνωσε η Βιβοβλιοθήκη μας σε συνεργασία με το 2ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

κοσμοκρατορίας
». (read more…)