Μια διάλεξη για τον Ηρακλή... (photogallery)

News » Μια διάλεξη για τον Ηρακλή… (photogallery)
Posted on 19 May 2017 09:20

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη προσέλευση κόσμου η διάλεξη του κ. Ηλία Μαριολάκου, ομότιμου Καθηγητή Γεωλογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών με θέμα «Η συμβολή του Ηρακλή στη δημιουργία της Κρητο-Μυκηναϊκής κοσμοκρατορίας: μια γεωμυθολογική προσέγγιση».

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο «Χρήστος Παλαιολόγος» το Σάββατο 6 Μαϊου 2017 στα πλαίσια των δράσεων των Μυθολογικών Εργαστηρίων της Βιβλιοθήκης, την ευθύνη των οποίων έχει η εκπαιδευτικός κ.Βασιλική Νιαβή.

Ο κ.Καθηγητής αναφέρθηκε διεξοδικά στα ταξίδια του Ηρακλή ανά τον υφήλιο και αναφέρθηκε -με στοιχεία, αρχαία κείμενα και χάρτες- στη γεωμυθολογική διάσταση αυτών των μετακινήσεων. Χωρίς να θέλει να ηρωποιήσει τους Αρχαίους Έλληνες ο κ. Μαριολάκος συνέδεσε τις μυθολογίες με την έλευση του Homo Sapiens και δικαιολόγησε ιστορικά την αναγκαιότητα των ταξιδιών.
Πολλές οι γνώσεις που αποκόμισαν οι παριστάμενοι αλλά και πολύ ενδιαφέρων ο προβληματισμός που αναπτύχθηκε.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΘΕΑΤΡΟ ΜΑΡΙΟΝΕΤΑΣ ΑΝΤΑΜΑΠΑΝΤΑΧΟΥ Το δίλημμα του Καλικάντζαρου (9/12/2018) posted on 01 Dec 2018 10:16

Ο σύλλογος Φίλοι Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, υπό την αιγίδα της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς, στο πνεύμα των Χριστουγέννων καλεί τους μικρούς φίλους στην παράσταση «Το δίλημμα του Καλικάντζαρου», βασισμένη σε Χριστουγεννιάτικο παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. (read more…)