Μια διάλεξη για τον Ηρακλή... (photogallery)

News » Μια διάλεξη για τον Ηρακλή… (photogallery)
Posted on 19 May 2017 09:20

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη προσέλευση κόσμου η διάλεξη του κ. Ηλία Μαριολάκου, ομότιμου Καθηγητή Γεωλογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών με θέμα «Η συμβολή του Ηρακλή στη δημιουργία της Κρητο-Μυκηναϊκής κοσμοκρατορίας: μια γεωμυθολογική προσέγγιση».

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο «Χρήστος Παλαιολόγος» το Σάββατο 6 Μαϊου 2017 στα πλαίσια των δράσεων των Μυθολογικών Εργαστηρίων της Βιβλιοθήκης, την ευθύνη των οποίων έχει η εκπαιδευτικός κ.Βασιλική Νιαβή.

Ο κ.Καθηγητής αναφέρθηκε διεξοδικά στα ταξίδια του Ηρακλή ανά τον υφήλιο και αναφέρθηκε -με στοιχεία, αρχαία κείμενα και χάρτες- στη γεωμυθολογική διάσταση αυτών των μετακινήσεων. Χωρίς να θέλει να ηρωποιήσει τους Αρχαίους Έλληνες ο κ. Μαριολάκος συνέδεσε τις μυθολογίες με την έλευση του Homo Sapiens και δικαιολόγησε ιστορικά την αναγκαιότητα των ταξιδιών.
Πολλές οι γνώσεις που αποκόμισαν οι παριστάμενοι αλλά και πολύ ενδιαφέρων ο προβληματισμός που αναπτύχθηκε.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Δωρεάν Βιωματικό σεμινάριο «Εισαγωγή στη Φωτογραφία» 2017-2018 posted on 25 Sep 2017 12:54

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας, και ο σύλλογος Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς ανακοινώνουν τη διοργάνωση Βιωματικού σεμιναρίου με τον τίτλο (read more…)