ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΜΑΓΙΑ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑ (03/04/2017)

News » ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΜΑΓΙΑ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑ (03/04/2017)
Posted on 29 Mar 2017 11:20

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας και το 3ο Γυμνάσιο Λιβαδειάς οργανώνουν συνάντηση των μαθητών του σχολείου με τη συγγραφέα Μάγια Δεληβοριά.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 3 Απριλίου 2017 στο χώρο του σχολείου.

Οι μαθητές θα συζητήσουν με τη συγγραφέα θέματα που αφορούν στους νέους με αφορμή το βιβλίο της «’Ενας άγγελος στο ταβάνι μου».

W_%CE%9C%CE%91%CE%93%CE%99%CE%91%20%CE%94%CE%95%CE%9B%CE%97%CE%92%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%91.png

Λίγα λόγια για τη Μάγια Δεληβοριά

Η Μάγια Δεληβοριά γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε δημοσιογραφία στο Εργαστήρι Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας και θεατρολογία στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών της Αθήνας, όπου και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές σπουδές της.

Σπούδασε κλασικό τραγούδι και πιάνο στο Αττικό Ωδείο. Παρακολούθησε μαθήματα σε θερινά τμήματα του Πανεπιστημίου της Λυόν και της Βαρσοβίας ως υπότροφος της πολωνικής κυβέρνησης.

Από το 1995 εργάζεται στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δημόσια και ιδιωτική, όπου διδάσκει θεατρική αγωγή σε παιδιά και εφήβους. Μεταξύ άλλων, έχει συνεργαστεί με το Κέντρο Έρευνας και Πρακτικών Εφαρμογών του Αρχαίου Δράματος Δεσμοί, το υπουργείο Παιδείας, το δήμο Βύρωνα, τη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, τον απόδημο ελληνισμό, την Παιδική Σκηνή Αερόπλοιο, το Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής Παιδιού και Εφήβου, το περιοδικό Νέα Οικολογία.
Από το 2002 εργάζεται στα Εκπαιδευτήρια Γεωργίου Ζώη και στο Πολιτιστικό Κέντρο του δήμου Ηλιούπολης διδάσκοντας θεατρική αγωγή σε παιδιά και εφήβους.

Έχει τιμηθεί με τρία κρατικά βραβεία θεατρικών έργων για παιδιά:
• Ο ιππότης της αγάπης, Α΄ Κρατικό Βραβείο θεατρικού έργου για παιδιά 2002, που κυκλοφορεί ως μυθιστόρημα από τις εκδόσεις Κέδρος, συμμετείχε στο Διεθνές Φεστιβάλ Νέων Συγγραφέων στο Βερολίνο (Inter-play Europe) το Μάιο του 1998 και στην Αυστραλία το 1999. Παρουσιάστηκε από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Βέροιας σε σκηνοθεσία Οδυσσέα Γωνιάδη το 2011.
• Η αλφαβήτα της εφηβείας, Β΄ Κρατικό Βραβείο θεατρικού έργου για παιδιά2008 και εύφημη μνεία από τη Γυναικεία Λογοτεχνική Συντροφιά ενώ το 2013 τιμήθηκε με το Βραβείο του Κύκλου Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου σε συγγραφέα εφηβικού ή νεανικού μυθιστορήματος 2012.
• Αδέρφια ενωμένα, ποτέ νικημένα, Γ΄ Κρατικό Βραβείο 2009.

Aπό τις εκδόσεις Κέδρος κυκλοφορούν τα βιβλία της:
• O ιππότης της αγάπης
• Η αλφαβήτα της εφηβείας• Αδέρφια ενωμένα, ποτέ νικημένα
• Ένας άγγελος στο ταβάνι μου

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΘΗ ΑΣΗΜΑΚΗ posted on 28 May 2020 07:47

(read more…)