ΟΜΑΔΑ ΓΡΑΦΗΣ 2017

News » ΟΜΑΔΑ ΓΡΑΦΗΣ 2017
Posted on 20 Jan 2017 12:07

OmadaGrafis2017.png

Σχετικές με “Το ποτάμι μας” πρόκειται να είναι οι μικρές (ως χίλιες και μία λέξεις) ιστορίες της Ομάδας γραφής που θα συνεχίσει και φέτος τη λειτουργία της με τρεις Σαββατιανές, όπως πάντα, συναντήσεις, ανάμεσα στον Φεβρουάριο και τον Μάϊο.

Παρά τις όποιες γέφυρες, το ποτάμι μας, η Έρκυνα ή Κρύα, χωρίζει την πόλη στα δυο τροφοδοτώντας την με πολυάριθμες αφηγήσεις, άλλες κρυμμένες στην κοίτη της, κι άλλες αθώες, μυστηριώδεις ή και αλλόκοτες καμιά φορά, με ανθρώπους, αγίους, πνεύματα, σκουπίδια, ξωτικά και πολλά ακόμα, που κανένα στόμα δεν τα ’βρε και δεν τα ’πε ακόμα.

Ορισμένα από αυτά τα απλά ή μυστηριώδη που εκείνη –η Κρύα μας- κρατά στη μνήμη της ή άλλα, διαμεσολαβημένα ή και επινοημένα, αναμένεται να βρουν τη θέση που τους αρμόζει σε γραπτά κείμενα στον τρίτο όροφο της Δημόσιας Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς στις συνεδρίες των μελών της Ομάδας γραφής.

Καλούνται παλιά και νέα μέλη σε εκδήλωση ενδιαφέροντος μέχρι και την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2017.

Την απόπειρα συντονίζει ο φιλόλογος και συγγραφέας Κώστας Πούλος.

Προϋπόθεση για τη συμμετοχή νέων μελών η αποστολή μικρού κειμένου γνωριμίας.

Πληροφορίες και συμμετοχές: Λεωνίδας Διαμαντής: τηλ. 2261089977- Email: moc.liamg|maidoel#moc.liamg|maidoel

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Phtotogallery από το ΑΝΑΛΟΓΙΟ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ "Αφιέρωμα στον Άντον Τσέχωφ" posted on 13 Apr 2017 18:46

Ο Άντον Τσέχωφ ήταν ο τιμώμενος διηγηματογράφος κατά την έναρξη του Αναλογίου Διηγήματος της Βιβλιοθήκης μας, την Παρασκευή 7 Απριλίου στο κατάμεστο Θολωτό της Κρύας. (read more…)