ΟΜΑΔΑ ΓΡΑΦΗΣ 2017

News » ΟΜΑΔΑ ΓΡΑΦΗΣ 2017
Posted on 20 Jan 2017 12:07

OmadaGrafis2017.png

Σχετικές με “Το ποτάμι μας” πρόκειται να είναι οι μικρές (ως χίλιες και μία λέξεις) ιστορίες της Ομάδας γραφής που θα συνεχίσει και φέτος τη λειτουργία της με τρεις Σαββατιανές, όπως πάντα, συναντήσεις, ανάμεσα στον Φεβρουάριο και τον Μάϊο.

Παρά τις όποιες γέφυρες, το ποτάμι μας, η Έρκυνα ή Κρύα, χωρίζει την πόλη στα δυο τροφοδοτώντας την με πολυάριθμες αφηγήσεις, άλλες κρυμμένες στην κοίτη της, κι άλλες αθώες, μυστηριώδεις ή και αλλόκοτες καμιά φορά, με ανθρώπους, αγίους, πνεύματα, σκουπίδια, ξωτικά και πολλά ακόμα, που κανένα στόμα δεν τα ’βρε και δεν τα ’πε ακόμα.

Ορισμένα από αυτά τα απλά ή μυστηριώδη που εκείνη –η Κρύα μας- κρατά στη μνήμη της ή άλλα, διαμεσολαβημένα ή και επινοημένα, αναμένεται να βρουν τη θέση που τους αρμόζει σε γραπτά κείμενα στον τρίτο όροφο της Δημόσιας Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς στις συνεδρίες των μελών της Ομάδας γραφής.

Καλούνται παλιά και νέα μέλη σε εκδήλωση ενδιαφέροντος μέχρι και την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2017.

Την απόπειρα συντονίζει ο φιλόλογος και συγγραφέας Κώστας Πούλος.

Προϋπόθεση για τη συμμετοχή νέων μελών η αποστολή μικρού κειμένου γνωριμίας.

Πληροφορίες και συμμετοχές: Λεωνίδας Διαμαντής: τηλ. 2261089977- Email: moc.liamg|maidoel#moc.liamg|maidoel

rating: 0+x

Latest Blog:

ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ: ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ (03/03/2017) posted on 23 Feb 2017 09:38

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου "Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς", σύμφωνα με το άρθρο 10 (παρ. 3, 4, 7, 8) του καταστατικού του, αποφάσισε στη συνεδρίαση του στις 10/02/2017 την προκήρυξη Τακτικής Γενικής Συνέλευσης. (read more…)