Χριστούγεννα, συντροφιά με τις συγγραφείς Α. Αγγελίνα-Ζωγράφου & Ν. Μπλούτη-Καράτζαλη

News » Χριστούγεννα, συντροφιά με τις συγγραφείς Α. Αγγελίνα-Ζωγράφου & Ν. Μπλούτη-Καράτζαλη
Posted on 06 Dec 2016 13:50

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς διοργανώνει χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις για παιδιά.

Οι φετινές εκδηλώσεις ξεχωρίζουν γιατί θα γίνουν συντροφιά με τις "δικές μας" συγγραφείς, Αργυρώ Αγγελίνα-Ζωγράφου και Νικολίτσα Μπλούτη-Καράτζαλη.

Με αφορμή το παραμύθι «Ο δροσιστικός ξένος των Χριστουγέννων» της Αργυρώς Αγγελίνα-Ζωγράφου, παιδιά και συγγραφείς θα έχουν την ευκαιρία να κουβεντιάσουν, να παίξουν και να δημιουργήσουν κατασκευές διαποτισμένες με τη διάθεση και τη φαντασία τους, πάντα στο πνεύμα των Χριστουγέννων και των μηνυμάτων που φέρει.

Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν στις 14, 15, 16, 19 και 20 Δεκεμβρίου 2016, πρωινές ώρες στον 3ο όροφο της Βιβλιοθήκης.

Δηλώσεις συμμετοχής σχολείων (Δ΄, Ε', ΣΤ' τάξεις) στη Βιβλιοθήκη και στο τηλ. 22610-89970, μέχρι και Δευτέρα 12/12/16.

fb%20event.png

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΕΚΔΡΟΜΗ-ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (8/9/2018) posted on 09 Aug 2018 11:26

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκης Λεβαδείας με την υποστήριξη του συλλόγου "Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς", διοργανώνει με αφορμή τη λήξη της Καλοκαιρινής Εκστρατείας Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας για τους μικρούς και μεγάλους* φίλους της εκδρομή - επίσκεψη στο Μουσείο Παιχνιδιών. (read more…)