Χριστούγεννα, συντροφιά με τις συγγραφείς Α. Αγγελίνα-Ζωγράφου & Ν. Μπλούτη-Καράτζαλη

News » Χριστούγεννα, συντροφιά με τις συγγραφείς Α. Αγγελίνα-Ζωγράφου & Ν. Μπλούτη-Καράτζαλη
Posted on 06 Dec 2016 13:50

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς διοργανώνει χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις για παιδιά.

Οι φετινές εκδηλώσεις ξεχωρίζουν γιατί θα γίνουν συντροφιά με τις "δικές μας" συγγραφείς, Αργυρώ Αγγελίνα-Ζωγράφου και Νικολίτσα Μπλούτη-Καράτζαλη.

Με αφορμή το παραμύθι «Ο δροσιστικός ξένος των Χριστουγέννων» της Αργυρώς Αγγελίνα-Ζωγράφου, παιδιά και συγγραφείς θα έχουν την ευκαιρία να κουβεντιάσουν, να παίξουν και να δημιουργήσουν κατασκευές διαποτισμένες με τη διάθεση και τη φαντασία τους, πάντα στο πνεύμα των Χριστουγέννων και των μηνυμάτων που φέρει.

Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν στις 14, 15, 16, 19 και 20 Δεκεμβρίου 2016, πρωινές ώρες στον 3ο όροφο της Βιβλιοθήκης.

Δηλώσεις συμμετοχής σχολείων (Δ΄, Ε', ΣΤ' τάξεις) στη Βιβλιοθήκη και στο τηλ. 22610-89970, μέχρι και Δευτέρα 12/12/16.

fb%20event.png

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΩΣΤΑ ΠΟΥΛΟ (4/5/18) posted on 03 May 2018 09:48

%CE%A4%CE%9F%20%CE%91%CE%99%CE%9D%CE%99%CE%93%CE%9C%CE%91%20%CE%A4%CE%97%CE%A3%20%CE%A3%CE%A6%CE%99%CE%93%CE%93%CE%91%CE%A3.jpg

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας οργανώνει συνάντηση του Λιβαδείτη συγγραφέα Κώστα Πούλου με τους μαθητές της Ε’ τάξης του 9ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς την Παρασκευή 4 Μαΐου 2018 στις 11.00 πμ.

Ο συγγραφέας θα παρουσιάσει με διαδραστικό τρόπο το βιβλίο του «Το αίνιγμα της σφίγγας» και θα συζητήσει με τα παιδιά.

-- (read more…)