Χριστούγεννα, συντροφιά με τις συγγραφείς Α. Αγγελίνα-Ζωγράφου & Ν. Μπλούτη-Καράτζαλη

News » Χριστούγεννα, συντροφιά με τις συγγραφείς Α. Αγγελίνα-Ζωγράφου & Ν. Μπλούτη-Καράτζαλη
Posted on 06 Dec 2016 13:50

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς διοργανώνει χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις για παιδιά.

Οι φετινές εκδηλώσεις ξεχωρίζουν γιατί θα γίνουν συντροφιά με τις "δικές μας" συγγραφείς, Αργυρώ Αγγελίνα-Ζωγράφου και Νικολίτσα Μπλούτη-Καράτζαλη.

Με αφορμή το παραμύθι «Ο δροσιστικός ξένος των Χριστουγέννων» της Αργυρώς Αγγελίνα-Ζωγράφου, παιδιά και συγγραφείς θα έχουν την ευκαιρία να κουβεντιάσουν, να παίξουν και να δημιουργήσουν κατασκευές διαποτισμένες με τη διάθεση και τη φαντασία τους, πάντα στο πνεύμα των Χριστουγέννων και των μηνυμάτων που φέρει.

Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν στις 14, 15, 16, 19 και 20 Δεκεμβρίου 2016, πρωινές ώρες στον 3ο όροφο της Βιβλιοθήκης.

Δηλώσεις συμμετοχής σχολείων (Δ΄, Ε', ΣΤ' τάξεις) στη Βιβλιοθήκη και στο τηλ. 22610-89970, μέχρι και Δευτέρα 12/12/16.

fb%20event.png

rating: 0+x

Latest Blog:

ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ: ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ (03/03/2017) posted on 23 Feb 2017 09:38

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου "Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς", σύμφωνα με το άρθρο 10 (παρ. 3, 4, 7, 8) του καταστατικού του, αποφάσισε στη συνεδρίαση του στις 10/02/2017 την προκήρυξη Τακτικής Γενικής Συνέλευσης. (read more…)