Εργαστήρι Ευχών!

News » Εργαστήρι Ευχών!
Posted on 06 Dec 2016 06:59

Μια φορά κάθε χρόνο ο ουρανός ανοίγει αργά τη νύχτα κι όσες ευχές προλάβεις να ευχηθείς, εκείνη τη στιγμή, πραγματοποιούνται.

Αυτά τα Χριστούγεννα η Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος προσκάλεσε τα παιδιά όλων των βιβλιοθηκών του Δικτύου Ελληνικών Βιβλιοθηκών να στείλουν τις ευχές τους για να τη συνοδεύουν στο καινούργιο της σπίτι το 2017. Eνα δημιουργικό εργαστήριο ευχών πραγματοποιήθηκε σε 70 βιβλιοθήκες σε όλη την Ελλάδα, αξιοποιώντας υλικό και οδηγίες από την Εθνική Βιβλιοθήκη. Το εργαστήριο στηρίχθηκε πάνω σε αποσπάσματα από βιβλία που τα παιδιά μετέτρεψαν σε ευχές για το νέο έτος.

Οι ευχές των παιδιών θα εκτεθούν στην Εθνική Βιβλιοθήκη, στο νέο της σπίτι στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Το δημιουργικό αυτό αποτέλεσμα θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά οι επισκέπτες των νέων εγκαταστάσεων της Εθνικής Βιβλιοθήκης από τις 15 Δεκεμβρίου έως τις 15 Ιανουαρίου. Οι λέξεις των παιδιών από διαφορετικές πόλεις και χωριά της Ελλάδας θα είναι το πρώτο υλικό που θα κάνει ποδαρικό, προτού τα ράφια αρχίσουν να γεμίζουν από βιβλία κατά τη διάρκεια του 2017.

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας συμμετέχοντας σε αυτή τη μικρή γιορτή, πραγματοποίησε το εργαστήριο της στις 2-12-2016 με το 9ο Δημοτικό Σχολείο Λιβαδειάς και την εκπαιδευτικό Τούλα Παναγιωτοπούλου. Τα παιδιά άκουσαν μια πολύ ωραία ιστορία και μετέτρεψαν τα κείμενα που τους δόθηκαν σε πανέμορφες ευχές!!

rating: 0+x

Latest Blog:

ΦΙΛΟΙ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ: ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ (03/03/2017) posted on 23 Feb 2017 09:38

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου "Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς", σύμφωνα με το άρθρο 10 (παρ. 3, 4, 7, 8) του καταστατικού του, αποφάσισε στη συνεδρίαση του στις 10/02/2017 την προκήρυξη Τακτικής Γενικής Συνέλευσης. (read more…)