Παρουσίαση βιβλίου Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ (3/12/16)

News » Παρουσίαση βιβλίου Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ (3/12/16)
Posted on 23 Nov 2016 08:58

%CE%A0%CE%91%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%A3%CE%99%CE%91%CE%A3%CE%97%20%CE%92%CE%99%CE%92%CE%9B%CE%99%CE%9F%CE%A5%20%CE%94%CE%97%CE%9C%CE%9F%CE%9A%CE%91-%CE%91%CE%A6%CE%99%CE%A3%CE%91.jpg

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς και οι Εκδόσεις Μεταίχμιο σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου

Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ

της Λιβαδείτισας εκπαιδευτικού Κατερίνας Δημόκα.

Η παρουσίαση θα γίνει το Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2016, στις 7 μ.μ. στο Συνεδρικό Κέντρο "Χρήστος Παλαιολόγος" (Πηγές κρύας, Λιβαδειά).

Για το βιβλίο θα μιλήσουν η συγγραφέας Ελένη Τσιάλτα, ο φιλόλογος Δημήτρης Καραμάνης και η συγγραφέας. Αποσπάσματα από το βιβλίο θα διαβάσει ο τραγουδοποιός Σταύρος Σιόλας.

Λίγα λόγια για το βιβλίο

%CE%A0%CE%91%CE%A1%CE%9F%CE%A5%CE%A3%CE%99%CE%91%CE%A3%CE%97%20%CE%92%CE%99%CE%92%CE%9B%CE%99%CE%9F%CE%A5%20%CE%94%CE%97%CE%9C%CE%9F%CE%9A%CE%91-%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%9A%CE%9B%CE%97%CE%A3%CE%971.jpg

Μετά τη σκληρή διαταγή του βασιλιά Μονόχρωτου να απαγορεύσει όλα τα χρώματα, εκτός από το γκρίζο, στην Γκρίζα Πολιτεία εμφανίζεται η Δόνα Ανεζίνα, ξακουστή δασκάλα και ταξιδιώτισσα. Μαθαίνει στα παιδιά τους διαφορετικούς πολιτισμούς και τις φυλές του κόσμου, τους μαθαίνει όλα όσα ξέρει. Και τα χρώματα ξεχύνονται. Κοραλλένια κόκκινα, πράσινα σμαραγδένια, κίτρινα της βανίλιας και πορτοκαλί του κρόκου, θαλασσινά μπλε, μωβ μελιτζανιά, ροζ του τριαντάφυλλου… Ποια όμως θα είναι η αντίδραση του σκληρού βασιλιά; Θα καταφέρει η δύναμη της αγάπης να μαλακώσει τη σκληρή καρδιά του;

"Πρόκειται για ένα συναρπαστικό παραμύθι, με μια γοητευτική ηρωίδα. Δίνει στα παιδιά-αναγνώστες την ευκαιρία να γνωρίσουν τον κόσμο, να τον αγαπήσουν και να ενδιαφερθούν για τις διαφορετικές φυλές, που με τον ιδιαίτερο πολιτισμό τους συμβάλλουν στην πανανθρώπινη σοφία".
Η Επιτροπή Βραβείων της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς για τον Έπαινο που απέσπασε το παραμύθι το 2014.

Λίγα λόγια για τη συγγραφέα

14581496_1016696211775886_5862947342148962429_n.jpg

Η Κατερίνα Δημόκα μοίρασε την παιδική της ηλικία στον Πειραιά και στη Λιβαδειά. Είναι αριστούχος της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών με κατεύθυνση στη Γλωσσολογία και διαθέτει Master στη Διδασκαλία της Ελληνικής ως Ξένης Γλώσσας. Στη λογοτεχνία διακρίθηκε για πρώτη φορά στον Διαγωνισμό Διηγήματος του Περιοδικού Elle (2000) και κέρδισε τον Έπαινο παραμυθιού από τη Γυναικεία Λογοτεχνική Συντροφιά (2014) για τη Δασκάλα των Χρωμάτων. Είναι παντρεμένη, έχει δύο γιους και ζει στη Λιβαδειά. Εργάζεται ως φιλόλογος στο Δημόσιο Σχολείο, όπου διδάσκει και διδάσκεται καθημερινά από τα παιδιά. Θεωρεί ότι η Λογοτεχνία είναι ένας ευαίσθητος αγωγός, που οδηγεί άμεσα στην παιδική ψυχή κι αφήνεται να παρασυρθεί στις κρυστάλλινες διαδρομές της.

Εργογραφία:

  • Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ
  • ΟΜΗΡΟΣ… ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ (ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΖΕΙΣ ΔΥΝΑΤΑ)

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Νέα Βιβλία | Φίλιππος Σταθουλόπουλος : Η αρχιτεκτονική των μεμονωμένων πύργων της Βοιωτίας posted on 17 Apr 2019 09:21

Η αρχιτεκτονική των μεμονωμένων πύργων της Βοιωτίας

pyrgos.jpg

Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος Βυζαντινή, Μεσαιωνική και Μεταβυζαντινή Αρχιτεκτονική και Πολεοδομία του διατμηματικού προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου. Η επιλογή του θέματός της είναι συνισταμένη δύο παραγόντων. Αρχικώς το κύριο αίτιο ήταν το ενδιαφέρον μου για την περιφέρεια Βοιωτίας καθώς κατάγομαι κατά το ήμισυ από τη πόλη της Λειβαδιάς, πρωτεύουσα του νομού Βοιωτίας. Επίσης ο καθηγητής αρχιτεκτονικής κ. Σταύρος Μαμαλούκος, που με βοήθησε τόσο στην επιλογή του θέματος όσο και κατά τη διάρκεια αυτής της εργασίας προκειμένου αυτή να πάρει τη τελική της μορφή.
Η Βοιωτία έχει κατοικηθεί από τους προϊστορικούς χρόνους και συνεχώς προκύπτουν καινούργια αρχαιολογικά τεκμήρια που αναδεικνύουν νέες συνιστώσες της κατοίκισης στην περιοχή. Οι μεμονωμένοι πύργοι που συναντούμε σε μεγάλο αριθμό στη Βοιωτία κάποτε διαδραμάτιζαν σημαντικότατο ρόλο στον έλεγχο της περιοχής και ήταν σημεία που τριγύρω τους αναπτυσσόταν η τοπική κοινωνία. Σήμερα παραμένουν στην συντριπτική τους πλειονότητα ρημαγμένοι και ερειπωμένοι αλλά η επισταμένη μελέτη τους μπορεί ακόμη να δώσει σημαντικά συμπεράσματα για το καθεστώς κάτω από το οποίο κτίστηκαν και συνεπώς να κατανοήσουμε συνολικότερα την τότε κοινωνία αφού οι πύργοι ήταν τοπόσημα της μεσαιωνικής αρχιτεκτονικής. (read more…)