ΟΜΑΔΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ / ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ 2016-2017

News » ΟΜΑΔΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ / ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ 2016-2017
Posted on 21 Oct 2016 07:10

Στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς συνεχίζεται και φέτος με τη συνεργασία του συλλόγου ΦΙΛΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ, η λειτουργία Εναλλακτικών Ομάδων Ανάγνωσης/Ψυχολογίας υπό τον συντονισμό επαγγελματία ψυχολόγου.

tumblr_n68mtiVjeS1slkm1po1_r1_1280.jpg

Με την ανάγνωση επιλεγμένων κειμένων Ελλήνων και ξένων συγγραφέων, η λογοτεχνία μπορεί να λειτουργήσει συμβουλευτικά, υποστηρικτικά και να αποδειχθεί αποτελεσματικό εργαλείο για βιβλιοθεραπεία!
Κάθε μήνα οι συμμετέχοντες, ορμώμενοι από ποικίλης μορφής λογοτεχνικά κείμενα, προσεγγίζουν βιωματικά, συζητούν εμβριθώς για ένα θέμα υπό το συντονισμό έμπειρου επιστήμονα.

- ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ: 1 ΦΟΡΑ ΤΟ ΜΗΝΑ
- ΤΜΗΜΑΤΑ 15 ΑΤΟΜΩΝ
- ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: 90 € (10 € ΣΥΝΔΡΟΜΗ στο σύλλογο ΦΙΛΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ + 80 € ΓΙΑ 8 ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ).

Πληροφορίες: κ. Λεωνίδας Διαμαντής
τηλ. 22610 89977 | email moc.liamg|maidoel#moc.liamg|maidoel

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΔΕΚΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ONLINE

Illustration created for a bibliotherapy service at The Center for Fiction by Julia Mehoke

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

«Περί της Τέχνης τηςΦωτογραφίας» με τον Γεράσιμο Μωραΐτη (18/01/2018) posted on 15 Jan 2018 09:09

Την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου στις 7.30 μμ στον 3ο όροφο της Βιβλιοθήκης, θα είναι μαζί μας ο Μάκης (Γεράσιμος) Μωραΐτης, σκηνοθέτης και πολυγραφότατος συγγραφέας, για τον κινηματογράφο και την φωτογραφία, για να παρουσιάσουμε το βιβλίο του πολύ μεγάλου Αμερικανού φωτογράφου Έντουαρντ Γουέστον «Περί της Τέχνης τηςΦωτογραφίας». (read more…)