ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ (1/10/16)

News » ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ (1/10/16)
Posted on 26 Sep 2016 12:01

ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ (ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΣ ΦΙΛΟΥΣ, ΚΥΡΙΩΣ!)

mouseio-thivas.JPG

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς σε συνεργασία με το σύλλογο "Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς", στο πλαίσιο κλεισίματος των καλοκαιρινών δράσεων, προγραμματίζει και 2η ημερήσια εκδρομή στο Νέο Αρχαιολογικο Μουσειο Θηβων, μετά από εκδήλωση ενδιαφέροντος από πολλά μέλη και αναγνώστες.

Η εκδρομή θα γίνει το Σάββατο το πρωΐ, την 1η Οκτωβρίου 2016. Αν ο καιρός το επιτρέπει, θα επισκεφτούμε και τη Λιμνη Μουσων, στην Άσκρη.

Το κόστος συμμετοχής είναι 5 € για το λεωφορείο (ΟΛΟΙ), και 6 € για την είσοδο στο Μουσείο μόνο για τους ενήλικες.
Η κατοχύρωση της συμμετοχής γίνεται με την καταβολή του εισιτηρίου του λεωφορείου στη Βιβλιοθήκη το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016 (minimum συμμετοχών 25 και maximum 50 άτομα, για την υλοποίηση της εκδρομής).

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Δωρεάν Βιωματικό σεμινάριο «Εισαγωγή στη Φωτογραφία» 2017-2018 posted on 25 Sep 2017 12:54

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας, και ο σύλλογος Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς ανακοινώνουν τη διοργάνωση Βιωματικού σεμιναρίου με τον τίτλο (read more…)