Με επιτυχία το ταξίδι μας στην ελληνική μυθολογία (15/5/16)

News » Με επιτυχία το ταξίδι μας στην ελληνική μυθολογία (15/5/16)
Posted on 27 May 2016 10:14

Τρία χρόνια Μυθολογικό Εργαστήρι στη Κεντρική Δημοτική βιβλιοθήκη Λιβαδειάς και είπαμε Βιβλιοθήκη, παιδιά και συντελεστές του Μυθολογικού Εργαστηρίου, να κλείσουμε, τις φετινές μας δραστηριότητες με μια αποχαιρετιστήρια εκδήλωση, με μια γιορτή.

Και πράγματι στις 15-5-2016 στο θέατρο της Λεβαδιάς «Μελίνα Μερκούρη» πραγματοποιήθηκε η εκδήλωσή μας, στην οποία τον κύριο λόγο είχαν τα παιδιά. Τα παιδιά έτσι απλά, όπως ταιριάζει στη φύση τους, χωρίς ιδιαίτερα στολίδια, αλλά με τη φρεσκάδα και τον ενθουσιασμό τους παρουσίασαν σε γονείς και συμπολίτες τους κάποιους από τους μύθους που επεξεργάστηκαν στις συναντήσεις τους.
Με υπευθυνότητα και χαρά τα παιδιά ταξίδεψαν όλους όσους παραβρέθηκαν στο θαυμαστό κόσμο της Ελληνικής Μυθολογίας με συνοδεία ζωντανής παραδοσιακής μουσικής.

Παιδιά και συντελεστές χειροκροτήθηκαν από το κοινό που είχε κατακλύσει το θέατρο. Συγκινητικά τα λόγια πολλών παρευρισκομένων που μας είπαν, στο τέλος της εκδήλωσης, ότι έμαθαν πολλά πράγματα και ότι ήταν μια σπουδαία εκδήλωση πολιτισμού για την πόλη.

Η Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς ευχαριστεί θερμά τα παιδιά του Μυθολογικού Εργαστηρίου, την συντονιστική του ομάδα, που αποτελείται από τις εθελόντριες Βασιλική Νιαβή, Κατερίνα, Μπελεσάκου και Νίκη Καγιά, τους μουσικούς Μαρία Πανουργία και Γιώργο Πούλο, την εθελόντρια Γιώτα Νταλιάνη για τη βοήθειά της στη δραματοποίηση των μύθων, την υπάλληλο της Βιβλιοθήκης Ελένη Μιμίκου για τις κατασκευές της, το 4ο Δημοτικό Σχολείο Λιβαδειάς που μας παραχώρησε τα κοστούμια και εύχεται σε όλους «Καλό Καλοκαίρι».

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

«Περί της Τέχνης τηςΦωτογραφίας» με τον Γεράσιμο Μωραΐτη (18/01/2018) posted on 15 Jan 2018 09:09

Την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου στις 7.30 μμ στον 3ο όροφο της Βιβλιοθήκης, θα είναι μαζί μας ο Μάκης (Γεράσιμος) Μωραΐτης, σκηνοθέτης και πολυγραφότατος συγγραφέας, για τον κινηματογράφο και την φωτογραφία, για να παρουσιάσουμε το βιβλίο του πολύ μεγάλου Αμερικανού φωτογράφου Έντουαρντ Γουέστον «Περί της Τέχνης τηςΦωτογραφίας». (read more…)