Η Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς πάει διακοπές!

News » Η Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς πάει διακοπές!
Posted on 23 May 2016 09:40

Στο φιλόξενο χώρο της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς 24 παιδιά της Β΄ Δημοτικού, από διάφορα σχολεία της πόλης μας, ξεκίνησαν στις 6 Νοεμβρίου 2015 το ταξίδι τους στον κόσμο του βιβλίου, με τη οδηγό την εθελόντρια παιδαγωγό Νιαβή Βασιλική. Ήταν ένα ταξίδι που είχε εφτά συναντήσεις, εφτά σταθμούς. Κάθε σταθμός και ένα παραμύθι, ένας μύθος.

Τα περισσότερα παιδιά άγνωστα μεταξύ τους στην αρχή, όμως σύντομα έγιναν μια ομάδα, μια χαρούμενη παρέα, αφηγήθηκαν ιστορίες και εμπειρίες τους, φανέρωσαν τα συναισθήματά τους, έφτιαξαν δικά τους ποιήματα και ιστορίες, ζωγράφισαν, κατασκεύασαν ομαδικά κολλάζ, δραματοποίησαν και τραγούδησαν.

Η Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς ευχαριστεί τα παιδιά για τη συμμετοχή τους στην Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης, τους εύχεται να έχουν ένα «Καλό Καλοκαίρι» και να θυμούνται ότι το βιβλίο είναι ένας καλός φίλος για τις διακοπές.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΩΣΤΑ ΠΟΥΛΟ (4/5/18) posted on 03 May 2018 09:48

%CE%A4%CE%9F%20%CE%91%CE%99%CE%9D%CE%99%CE%93%CE%9C%CE%91%20%CE%A4%CE%97%CE%A3%20%CE%A3%CE%A6%CE%99%CE%93%CE%93%CE%91%CE%A3.jpg

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας οργανώνει συνάντηση του Λιβαδείτη συγγραφέα Κώστα Πούλου με τους μαθητές της Ε’ τάξης του 9ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς την Παρασκευή 4 Μαΐου 2018 στις 11.00 πμ.

Ο συγγραφέας θα παρουσιάσει με διαδραστικό τρόπο το βιβλίο του «Το αίνιγμα της σφίγγας» και θα συζητήσει με τα παιδιά.

-- (read more…)