Η Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς πάει διακοπές!

News » Η Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς πάει διακοπές!
Posted on 23 May 2016 09:40

Στο φιλόξενο χώρο της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς 24 παιδιά της Β΄ Δημοτικού, από διάφορα σχολεία της πόλης μας, ξεκίνησαν στις 6 Νοεμβρίου 2015 το ταξίδι τους στον κόσμο του βιβλίου, με τη οδηγό την εθελόντρια παιδαγωγό Νιαβή Βασιλική. Ήταν ένα ταξίδι που είχε εφτά συναντήσεις, εφτά σταθμούς. Κάθε σταθμός και ένα παραμύθι, ένας μύθος.

Τα περισσότερα παιδιά άγνωστα μεταξύ τους στην αρχή, όμως σύντομα έγιναν μια ομάδα, μια χαρούμενη παρέα, αφηγήθηκαν ιστορίες και εμπειρίες τους, φανέρωσαν τα συναισθήματά τους, έφτιαξαν δικά τους ποιήματα και ιστορίες, ζωγράφισαν, κατασκεύασαν ομαδικά κολλάζ, δραματοποίησαν και τραγούδησαν.

Η Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς ευχαριστεί τα παιδιά για τη συμμετοχή τους στην Παιδική Λέσχη Ανάγνωσης, τους εύχεται να έχουν ένα «Καλό Καλοκαίρι» και να θυμούνται ότι το βιβλίο είναι ένας καλός φίλος για τις διακοπές.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Μια διάλεξη για τον Ηρακλή (βίντεο) posted on 16 Jun 2017 07:45

Διάλεξη του κ. Ηλία Μαριολάκου, ομότιμου Καθηγητή Γεωλογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών με θέμα «Η συμβολή του Ηρακλή στη δημιουργία της Κρητο-Μυκηναϊκής κοσμοκρατορίας: μια γεωμυθολογική προσέγγιση». (read more…)