Ένα παραγωγικό σεμινάριο για φιλολόγους : "Λογο­τε­χνία και εκπαί­δευση" (8/4/16)

News » Ένα παραγωγικό σεμινάριο για φιλολόγους : "Λογο­τε­χνία και εκπαί­δευση" (8/4/16)
Posted on 19 Apr 2016 13:14

Δεκάδες φιλόλογοι της Β/θμιας Εκπαίδευσης της περιοχής Λιβαδειάς, την Παρασκευή 8/4/2016, είχαν τη μοναδική ευκαιρία να παρακολουθήσουν το εξαιρετικά χρήσιμο σεμινάριο «Λογο­τε­χνία και εκπαί­δευση. Προ­τά­σεις ενί­σχυ­σης της φιλα­να­γνω­σίας των μαθη­τών της Β/βάθμιας Εκπαί­δευ­σης».

Η ειδική σε θέματα προώθησης της φιλαναγνωσίας κ. Ειρήνη Βοκοτοπούλου πρότεινε μεθόδους για την ανάπτυξη δεξιοτήτων για την προώθηση της φιλαναγνωσίας στα σχολεία, και υπέδειξε τρόπους και πρακτικές για την αποτελεσματική εμπλοκή και ορθή χρήση του βιβλίου στην καθημερινή σχολική αλλά και ιδιωτική ζωή και ιδιοσυγκρασία και ενδιαφέροντα του εφήβου.

Το σεμινάριο, οργανώθηκε σε συνεργασία με την Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Βοιωτίας, με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου. Πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων της Βιβλιοθήκης.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΚΩΣΤΑ ΠΟΥΛΟ (4/5/18) posted on 03 May 2018 09:48

%CE%A4%CE%9F%20%CE%91%CE%99%CE%9D%CE%99%CE%93%CE%9C%CE%91%20%CE%A4%CE%97%CE%A3%20%CE%A3%CE%A6%CE%99%CE%93%CE%93%CE%91%CE%A3.jpg

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας οργανώνει συνάντηση του Λιβαδείτη συγγραφέα Κώστα Πούλου με τους μαθητές της Ε’ τάξης του 9ου Δημοτικού Σχολείου Λιβαδειάς την Παρασκευή 4 Μαΐου 2018 στις 11.00 πμ.

Ο συγγραφέας θα παρουσιάσει με διαδραστικό τρόπο το βιβλίο του «Το αίνιγμα της σφίγγας» και θα συζητήσει με τα παιδιά.

-- (read more…)