Ένα παραγωγικό σεμινάριο για φιλολόγους : "Λογο­τε­χνία και εκπαί­δευση" (8/4/16)

News » Ένα παραγωγικό σεμινάριο για φιλολόγους : "Λογο­τε­χνία και εκπαί­δευση" (8/4/16)
Posted on 19 Apr 2016 13:14

Δεκάδες φιλόλογοι της Β/θμιας Εκπαίδευσης της περιοχής Λιβαδειάς, την Παρασκευή 8/4/2016, είχαν τη μοναδική ευκαιρία να παρακολουθήσουν το εξαιρετικά χρήσιμο σεμινάριο «Λογο­τε­χνία και εκπαί­δευση. Προ­τά­σεις ενί­σχυ­σης της φιλα­να­γνω­σίας των μαθη­τών της Β/βάθμιας Εκπαί­δευ­σης».

Η ειδική σε θέματα προώθησης της φιλαναγνωσίας κ. Ειρήνη Βοκοτοπούλου πρότεινε μεθόδους για την ανάπτυξη δεξιοτήτων για την προώθηση της φιλαναγνωσίας στα σχολεία, και υπέδειξε τρόπους και πρακτικές για την αποτελεσματική εμπλοκή και ορθή χρήση του βιβλίου στην καθημερινή σχολική αλλά και ιδιωτική ζωή και ιδιοσυγκρασία και ενδιαφέροντα του εφήβου.

Το σεμινάριο, οργανώθηκε σε συνεργασία με την Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Βοιωτίας, με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου. Πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων της Βιβλιοθήκης.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Μια διάλεξη για τον Ηρακλή (βίντεο) posted on 16 Jun 2017 07:45

Διάλεξη του κ. Ηλία Μαριολάκου, ομότιμου Καθηγητή Γεωλογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών με θέμα «Η συμβολή του Ηρακλή στη δημιουργία της Κρητο-Μυκηναϊκής κοσμοκρατορίας: μια γεωμυθολογική προσέγγιση». (read more…)