Ένα παραγωγικό σεμινάριο για φιλολόγους : "Λογο­τε­χνία και εκπαί­δευση" (8/4/16)

News » Ένα παραγωγικό σεμινάριο για φιλολόγους : "Λογο­τε­χνία και εκπαί­δευση" (8/4/16)
Posted on 19 Apr 2016 13:14

Δεκάδες φιλόλογοι της Β/θμιας Εκπαίδευσης της περιοχής Λιβαδειάς, την Παρασκευή 8/4/2016, είχαν τη μοναδική ευκαιρία να παρακολουθήσουν το εξαιρετικά χρήσιμο σεμινάριο «Λογο­τε­χνία και εκπαί­δευση. Προ­τά­σεις ενί­σχυ­σης της φιλα­να­γνω­σίας των μαθη­τών της Β/βάθμιας Εκπαί­δευ­σης».

Η ειδική σε θέματα προώθησης της φιλαναγνωσίας κ. Ειρήνη Βοκοτοπούλου πρότεινε μεθόδους για την ανάπτυξη δεξιοτήτων για την προώθηση της φιλαναγνωσίας στα σχολεία, και υπέδειξε τρόπους και πρακτικές για την αποτελεσματική εμπλοκή και ορθή χρήση του βιβλίου στην καθημερινή σχολική αλλά και ιδιωτική ζωή και ιδιοσυγκρασία και ενδιαφέροντα του εφήβου.

Το σεμινάριο, οργανώθηκε σε συνεργασία με την Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Βοιωτίας, με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου. Πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων της Βιβλιοθήκης.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Δωρεά των εκδόσεων ΑΓΡΑ (2016 posted on 21 Jul 2017 10:06

[[=]]
18 βιβλία των εκδόσεων ΑΓΡΑ, παραγωγής 2016, βρίσκονται στη διάθεση του αναγνωστικού μας κοινού, μετά από ευγενική προσοφορά του εκδότη κ. Πετσόπουλου!
[[/=]] (read more…)