21 ΜΑΡΤΙΟΥ - Η Λιβαδειά γιόρτασε την Ποίηση μετά Μουσικής . . .

News » 21 ΜΑΡΤΙΟΥ - Η Λιβαδειά γιόρτασε την Ποίηση μετά Μουσικής …
Posted on 06 Apr 2016 11:02

Τη Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016, το βράδυ, όσοι βρέθηκαν στο «Θολωτό της Κρύας», έζησαν μαγευτικές στιγμές!

Το «κουαρτέτο» της βραδιάς: Διονύσης ΚαψάληςΓιώργος ΚοροπούληςΣταύρος ΠετσόπουλοςΝίκος Ξυδάκης.

Τιμώμενος ποιητής ο Διονύσης Καψάλης. Στο ξεκίνημα της βραδιάς ο εκδότης Σταύρος Πετσόπουλος έκανε μια σύντομη αναφορά στην διαδρομή στα ελληνικά γράμματα του ποιητή − συγγραφέα − μεταφραστή − αρθρογράφου − διευθυντή του Μ.Ι.Ε.Τ. Διονύση Καψάλη.
Την παρουσίαση του ποιητή έκανε ο επίσης ποιητής Γιώργος Κοροπούλης, που κέρδισε τις εντυπώσεις.

Ο συνθέτης Νίκος Ξυδάκης στο πιάνο μας χάρισε υπέροχες στιγμές, είτε συνοδεύοντας τις απαγγελίες, των Καψάλη και Κοροπούλη με αυτοσχεδιασμούς, είτε παίζοντας και τραγουδώντας ποιήματα του Διονύση Καψάλη που έχει μελοποιήσει ο ίδιος.

Υπεύθυνοι για το καταπληκτικό αποτέλεσμα ήταν:
Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λεβαδείας, ο Δήμος Λεβαδέων, η Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Βοιωτίας και ο Σύλλογος "Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς".

by Δ.Μ.

αξιολόγηση: 0+x

Latest Blog:

Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2018 posted on 13 Jun 2018 06:15

«Αγαπημένα Δεδομένα: παρατηρώ και μετρώ τον κόσμο» είναι το θέμα της Καλοκαιρινής Εκστρατείας Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2018, στην οποία συμμετέχουν 148 μέλη του Δικτύου Ελληνικών Βιβλιοθηκών της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος. (read more…)